חדשות בארץ

זוחלים עם RPG וקלצ'ניקוב: תיעוד ממצלמת גוף שנמצאה על גופת מחבל

חוליית נ"ט של חמאס חוסלה על ידי כוחות צה"ל. על אחד המחבלים נמצאה מצלמת גוף שתיעדה את מחבלי החמאס זוחלים על הקרקע עם RPG וקלצ'ניקוב, מסתתרים במבנים ומשגרים טיל נ"ט לעבר לוחמי צה"ל

לוחמי צה"ל ברצועה (קרדיט תמונה וסרטונים: דובר צה"ל)לוחמי צה"ל ברצועה (קרדיט תמונה וסרטונים: דובר צה"ל)
אא

במסגרת הלחימה של צוות הקרב של חטיבת הנח"ל בג'באליה, נתקלו הלוחמים במחבלים שביצעו ירי נ"ט לעברם. בסגירת מעגל מהירה, החוליה הותקפה על ידי כלי טיס מאויש מרחוק של חיל האוויר בהכוונת מכלול האש החטיבתי, מידע מודיעיני והלוחמים בשטח.

מחבל נוסף מתוך החוליה חוסל על ידי הלוחמים. על המחבל נמצאה מצלמה שתיעדה את מחבלי החמאס זוחלים על הקרקע עם RPG וקלצ'ניקוב, מסתתרים במבנים ומשגרים טיל נ"ט לעבר כוחות צה"ל.

מוקדם היום היום מסר דובר צה"ל, כי מטוסי קרב בהכוונת מודיעינית של אמ"ן ושב"כ חיסלו לפני מספר ימים את עבד אלעזיז רנתיסי, בכיר במודיעין הצבאי של חמאס.

רנתיסי היה אחראי על כלל התצפיות של החמאס ולקח חלק בתכנון הטבח האכזרי של השביעי באוקטובר. הוא חוסל בתקיפת חמ"ל מרכזי של המודיעין של החמאס. יחד איתו חוסל פעיל במערך התצפיות בגדוד 'קרארה', אחמד עיוש.

בחמ"ל זה רוכזה תמונת התצפיות מכלל הרצועה, והוא שימש נכס אסטרטגי משמעותי לניהול הלחימה של ארגון הטרור, וביכולתו להוציא מתווי טרור נגד לוחמי צה"ל.

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה