לומדים לצייר

לצייר בחנוכה עם חננאל תורגמן: בואו ללמוד לצייר ציורי חנוכה מתוקים בעולם הילדים

מגוון של יצירות והצגות חנוכה מחכים לכם בעולם הילדים: 8 ש"ח לחודש הראשון, ויש לכם תעסוקה מהנה וחוויתית לכל המשפחה

אא

 

מי לא יודע לצייר סופגניה? קל. אליפסה גדולה, ועוד אליפסה קטנה לריבה. אבל בחוג הציור של חננאל תורגמן תגלו כי אפשר לצייר סופגניות עסיסיות ומתוקות עם הבעות פנים, בקלי קלות ובלי ידע מקדים בציור. חננאל מסביר את שלבי הציור בצורה המותאמת לילדים, ואין ילד שלא ייהנה לצייר בעצמו את סמלי החג.

"האיור הוא שפה בינלאומית, שאפשר להשתמש בה בכל מקום ובכל זמן, מאנשי המערות ועד הסמיילים שאנחנו משתמשים בהם היום", מספר חננאל בחיוך. בחוג הוא מלמד את הילדים לצייר כרטיסי משחק שיפעילו אותם לאחר הדלקת הנרות. תחשבו על זה: כל המשפחה יושבת ביחד לאור הנרות, לאחר השירים המסורתיים, ומשחקת במשחק מהנה שילדי המשפחה יצרו לבד!

גם לילדים הקטנים דאג חננאל, וצירף דפי צביעה מתוקים שיכולים לשמש ככרטיסים למשחק. כל מה שצריך זה לצבוע ולגזור אותם, וכך ליצור מגוון רחב של כרטיסי משחק.

אז מה בעצם לומדים בחוג הציור של חננאל? איך מציירים סופגניה מחייכת, סביבון תלת ממדי, נרות עם הבעות פנים ועוד הפתעות. החוג המרתק של חננאל הוא רק אחד מתוך עשרות חוגים והדרכות יצירה שמחכים לכם בעולם הילדים. סדרות, הצגות והרבה חוויה וכיף לכל המשפחה ועכשיו לכבוד חנוכה: ב-8 ש"ח בלבד לחודש הראשון! 

עולם הילדים הוא פלטפורמה שתעניק לילדים שלכם שעות רבות של תעסוקה, בימי חופשה כמו בימי שגרה, והכל מתוך הנאה מרבית וחוויה איכותית ושמורה. אלפי סרטים וסדרות ברוח היהדות, עשרות קומיקסים לקריאה חופשית, חוגים במגוון אדיר של תחומי עניין, מאות משחקי מחשב מחכימים ומעשירים, וכמובן: כניסה אוטומטית לכל הגרלות עולם הילדים!

והכל ב-8 ש"ח בלבד לחודש הראשון בעולם הילדים. המבצע לחנוכה בלבד. הצטרפו עכשיו לעולם הילדים, ותיהנו מתוכן מעשיר ומהנה לכל ילדי המשפחה >>>כאן

 

תגיות:לומדים לציירעולם הילדיםחנוכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה