חם ברשת

דני קושמרו במסר קשה: "137 אחים ואחיות קמים ליד מחבל מתועב"

מגיש החדשות העלה סטורי שהפך לוויראלי. קודם לכן הוא שלח מסר לשחרור משפחת ביבס וכתב: "כולנו ג'ינג'ים"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

מגיש חדשות 12, דני קושמרו, הפך לאחד מסמלי המלחמה הזאת. הוא מרבה להעביר מסרים בשידור ולקרוא להפלת חמאס, מביע תמיכה בצה"ל בכל הזדמנות ומדבר לא מעט על הזעזוע העמוק שהוא חווה בעת שערך כתבות על הטבח הנורא ביישובי העוטף.

קושמרו הצליח לרגש את הרשת כשהעלה מסר, לפיו הוא עדיין זוכר כל אחד מהחטופים. "בוקר נפלא. לא לכולם. 137 אחיות ואחים שלנו קמים הבוקר ליד מחבל מתועב שיאמר להם מה לעשות היום", כתב קושמרו כשברקע צילום של ים.

זאת לא הפעם הראשונה, כאמור, שקושמרו מביע זעזוע בעקבות הטבח הנורא. בסוף השבוע הוא בחר להגיע לאולפן עם עניבה כתומה למען השבת משפחת ביבס שנמצאת בשבי חמאס והצהיר "כולנו ג'ינג'ים".

קושמרו אמר: "מי שעדיין בעזה הם כפיר ואריאל ביבס, הילדים הג'ינג'ים החמודים שעדיין לא חזרו הביתה עם אמא שירי ואבא ירדן. חמאס טוען שהם נהרגו, אבל אין לכך שום אימות מישראל, אז היום כולנו ג'ינג'ים, כולנו חטופים, כמה רגעים של אור בתוך החושך הזה".

לקושמרו היה מה לומר גם על מנהיג חמאס יחיא סינוואר. קושמרו שלח לו איחולי מוות בשידור חי גם ביום הולדתו של מנהיג הארגון. "אסור לחסל את יחיא סינוואר, אסור לחסל אותו אחרי מה שעשה, אחרי הסאדיזם והאכזריות, אחרי מספר האנשים שהוא אחראי לרצח שלהם, לחטיפה שלהם", הוא אמר. "יחיא סינוואר צריך להיתפס בחיים, להיות מובא למשפט כמו שעשו לצורר הנאצי אייכמן, הוא צריך להיות בבית המשפט, שהמשפחות של הקורבנות יסתכלו לו בעיניים, כדי שהעולם יידע מה הוא עשה, כדי שהסוף שלו יהיה כמו של אייכמן".

תגיות:דני קושמרומשפחת ביבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה