חדשות בארץ

המילואימניק יצא לחופשה, מילא כרטיס ו...זכה ב-20 מיליון

מילואימניק שיצא לחופשה זכה ב-20 מיליון שקלים. איך אשתו הגיבה כשחשבה שזכתה רק ב-10 ש"ח, ומדוע הוא מרגיש שכבר יש לו הכל?

אא

מילואימניק כבן 40 שיצא לחופשה בביתו גילה כי זכה בפרס הראשון בלוטו - על סך 20 (!) מיליון שקלים. 

הזוכה המאושר סיפר בתקשורת כי קיבל צו 8 בתחילת המלחמה, ובמשך ימים ארוכים לא ראה את משפחתו - עד לאותו יום שלישי לפני כשבועיים, אז החליט לעצור בדוכן של מפעל הפיס, ולמלא טופס ב-30 ש"ח, כהרגלו בקודש. "משהו דיגדג לי לעצור ולמלא טופס. לא יודע בדיוק להסביר, אבל הייתה לי תחושה פנימית שכרגע זה מה שאני אמור לעשות, וכך היה. מילאתי טופס בן 10 טבלאות ואת המספרים בחרתי באופן אקראי לחלוטין, בלי לחשוב יותר מדי או שתהיה להם משמעות כלשהי עבורי".

למחרת הוא המשיך בעסקיו כרגיל, ושכח את הטופס בארנק עד ליום רביעי, שבו ראה שהפרס הראשון ירד. "הבנתי שיש זוכה והלכתי לבדוק את הטופס. אז גיליתי שהטופס שלי זכה בשני פרסים. הפרס הראשון 20 מיליון שקלים, והפרס השני עמד על 10 ש"ח. קפצתי מהספה ורצתי לאשתי. הערתי אותה משינה, היא נבהלה. אמרתי לה שאני חושב שיש לי חדשות טובות, וביקשתי ממנה ללכת לבדוק את טופס הלוטו. 

"היא התחילה לבדוק את הטופס של העשרה שקלים וגילתה שזכינו, אבל אמרה לי באכזבה: 'בשביל 10 שקלים אתה מעיר אותי?', ואז היא הגיעה לטבלה שמתחת, והבינה שאני הזוכה היחיד בהגרלה של 20 מיליון".

הם לא הצליחו לישון כל הלילה מרוב התרגשות. כשאשתו שאלה אותו מה הדבר שהוא הכי רוצה לעשות עם הכסף הזה, ענה הזוכה כי "למעשה הבנתי שיש לי את כל הדברים הכי חשובים בחיים: אישה מדהימה, ילדים מוצלחים, בית, עבודה. לא חסר לנו כלום", סיכם. 

תגיות:מיליוןמילואימניק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה