חם ברשת

איתי לוי עטוף בדגל ישראל בניו יורק: "חשבנו שהקורונה זה סוף העולם, עד אותו יום"

הזמר הישראלי הופיע בניו יורק בפני אלפים, והכסף מההכנסות של הכרטיסים ייתרם לטובת חיילי צה"ל. בשיחה מרגשת עם הקהל סיפר לוי על תחושותיו לאור המלחמה

(צילום: Noam Revkin Fenton / Flash90)(צילום: Noam Revkin Fenton / Flash90)
אא

זמרי ישראל נרתמים מזה כמעט חודשיים למאמץ המלחמתי. הם מופיעים בבסיסי צה"ל, מגייסים תרומות, מסייעים לחיילים ובעיקר – משמחים את עם ישראל. הזמר איתי לוי החליט לא להישאר מאחור, וביום חמישי האחרון הופיע בניו יורק באירוע התרמה של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ופנמה (FIDF). האירוע התקיים בפני 2,500 אנשים, וההכנסות מהכרטיסים שנמכרו הלכו למטרה טובה.

FIDF הוא ארגון שמטרתו לתמוך בחיילי צה"ל במהלך שירותם ולאחר שהם יוצאים לאזרחות. הם נותנים להם מלגות כספיות ועורכים מפעם לפעם מיזמים לרווחתם. הארגון דואג לכנסים רבים שמטרתם לאסוף תרומות ולהעבירן לצה"ל. במלחמה עולה הצורך בגיוס תרומות, ולכן לוי החליט לעשות מעשה.

לוי כבר הוזמן להופיע באחד מאירועי ההתרמה של הארגון. הוא ביצע את הקלאסיקה "ירושלים של זהב" של נעמי שמר ועוד כמה מלהיטיו כשהוא עטוף בדגלי ישראל. הוא אמר לנוכחים באולם בהתרגשות: "ב-7 באוקטובר השתנו לנו החיים. עברנו את הקורונה וחשבנו שזה סוף העולם, אבל אז קמנו לאותה שבת עם כל כך הרבה הרוגים, חטופים, פצועים וניצולים".

בעמוד האינסטגרם פרסם לוי סרטונים מההופעה שבה נכח קהל גדול. כ-1,000 אנשים רכשו את הכרטיסים למופע תוך 48 שעות בלבד. לוי, שלא ציפה לכך, יחזור לסבב הופעות נוסף. היהודים בארה"ב יגיעו לעוד מופעים אם יידרשו, מאחר והם רואים לנכון לתרום את הכסף לחיילי צה"ל שבימים אלה מסכנים את חייהם למען המדינה.

תגיות:איתי לויחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה