חם ברשת

תעשיית השקרים של חמאס: אוחזים בבובות ומספרים שצה"ל הרג תינוקות

פעילת הימין נטלי דדון חשפה בסרטון כיצד חמאס עושה שימוש ציני בבובות על מנת לדווח לעולם שחיילי צה"ל הורגים תינוקות: "התינוק הזה מזויף 100%! זו בובה והם מעמידים פנים שהיא נהרגה בתקיפה אווירית ישראלית"

בעיגול נטלי דדון (צילום: שירן פרץ, צילום רקע: shutterstock)בעיגול נטלי דדון (צילום: שירן פרץ, צילום רקע: shutterstock)
אא

אושיית הרשת ופעילת הימין, נטלי דדון, ממשיכה במסע ההסברה שלה בעד ישראל. דדון מעלה לחשבון האינסטגרם שלה פוסטים על המלחמה, ואתמול (ראשון) פרסמה סרטון ויראלי שחושף, לדבריה, את תעמולת השקרים של חמאס.

דדון שיתפה באינסטגרם סרטונים של בובות שנראות כמו תינוק אמיתי והסבירה באנגלית: "עשרות בובות כאלו יובאו מסין לעזה כדי לזייף כאילו נהרגו מתקיפות חיל האוויר".

החיקוי נראה כמעט מושלם – רבים חושבים כי מדובר בתינוקות אמיתיים, וכך, לדברי דדון, חמאס משתמש בהן כדי לדמות תינוקות שנהרגו מהפגזות צה"ל ברצועת עזה. בנוסף לסרטונים צירפה דדון תמונות נוספות של פלסטינים מחזיקים בובות כאילו היו תינוקות. אחד הפלסטינים התראיין והחזיק בידו את הבובה, כך שניתן לראות בבירור כי מדובר בזיוף.

לצד הסרטון כתבה דדון באנגלית: "תעשיית הבובות של חמאס. עשרות מהבובות הללו יובאו מסין ומשמשות להנצחת הנרטיב של פאליווד (דף אנטי ישראלי). והאוסקר הולך ל... עזה-ווד".

דדון ביקשה מעוקביה: "החליקו כדי לראות את סצנת השבוע של פאליווד. התינוק הזה מזויף 100%! זו בובה והם מעמידים פנים שהיא נהרגה בתקיפה אווירית ישראלית. באיסלאם זה מעשה של הסונה לעצום את עיניו של המת לאחר שהנשמה עוזבת את הגוף, אך עיני הבובה הזו פקוחות בכל הסצנות. אל תיתנו להם לשטוף לכם את המוח", סיכמה.

בפוסט שהעלתה בשבוע שעברה תהתה דדון מדוע משווים בין חמאס לדאעש. "אחרי חודש של Hamasisis אני חוזרת בי! חמאס זה לא דעאס, חמאס גרוע מדאעש, חמאס זהו ארגון שנבחר על ידי תומכיו, דאעש לא! למי אתם קוראים ‘בלתי מעורבים’?! אני שומעת קולות הזויים, ניצנים של רחמים?! של הפסקה הומניטרית או משהו פסיכי בסגנון", כתבה. "כשהילדים שלנו בידיים שלהם, על מי אתם מרחמים?! על בוחרי החמאס? על אח שחולם להיות כמו אחיו הגדול ששחט יהודייה?! על אמא שמקבלת שיחה מבנה אחרי ששחט 10 יהודים והיא בוכה עם אביו מהתרגשות?! מי ילד את המחבלים האלו?! מי שלח אותם לבתי ספר שמלמדים בהם איך רוצחים יהודים?! מי העניק לכל אחד כזה את ברכת הדרך?! מי חילק ממתקים במשך שנים אחר כל פיגוע בו נרצחו יהודים?! כל המרחם על אכזרים סופו שמתאכזר על רחמנים".

תגיות:חמאסנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה