חדשות בארץ

קיבוץ ניר עוז הודיע: אריה זלמנוביץ ומיה גורן נרצחו בשבי חמאס

אריה זלמנוביץ, בן 85, היה ממקימי קיבוץ ניר עוז והאדם המבוגר ביותר שנחטף על ידי מחבלי חמאס. גורן, גננת ומטפלת בת 56, טיפלה בילדי הקיבוץ במשך שנים רבות. בעלה אבנר נרצח בטבח ב-7 באוקטובר

  • י"ח כסלו התשפ"ד
אריה זלמנוביץ הי"דאריה זלמנוביץ הי"ד
אא

קיבוץ ניר עוז הודיע היום (שישי) כי אריה (זלמן) זלמנוביץ ומיה גורן, חברי הקיבוץ שנחטפו בידי מחבלי חמאס לעזה, נרצחו בשבי. הי"ד.

זלמנוביץ, בן 85, היה ממקימי קיבוץ ניר עוז, אב לשני בנים וסב לחמישה נכדים. הוא היה האדם המבוגר ביותר שנחטף על ידי המחבלים לרצועה. לפני כשבועיים פרסם ארגון הטרור סרטון תעמולה בו נראה זלמנוביץ, וזאת כחלק מהטרור הפסיכולוגי בו הוא נוקט.

בהודעת האבל שפרסם הקיבוץ על זלמנוביץ נאמר: "אריה היה כל חייו איש אדמה אשר עסק בחקלאות ובגידולי שדה. איש ספר ובעל ידע רחב בנושאי היסטוריה וידיעת הארץ. יהי זכרו ברוך".

בנו של זלמנוביץ, בעז, כתב: "מה שיגורנו - בא. אבא זלמן, שנחטף בשבעה באוקטובר, נרצח בייסורי גוף בנפש בידי בני העוולה. הלב נקרע לחתיכות, נתגעגע. יש להחזיר את החטופים כולם ואת הקשישים והחולים שזמנם קצוב בראשם".

גורן, בת 56, הותירה אחריה ארבעה ילדים - אסיף, בר, גל ודקל. בעלה אבנר, בן 56, נרצח על ידי המחבלים ב-7 באוקטובר. בניר עוז אמרו כי "מיה הייתה גננת ומטפלת חרוצה ומסורה, וטיפלה באהבה בילדי הקיבוץ במשך שנים רבות".

תגיות:חמאסחרבות ברזלקיבוץ ניר עוז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה