חדשות עולם הילדים

חורף חם בעולם הילדים: התכנית המועדפת שתעסיק את הילדים בימי החורף הקרים

הידברות משיקה את תוכנית החורף בעולם הילדים "חורף חם". התוכנית כוללת כל מה שילדים אוהבים: הצגות, משחקים, חוגים והרבה חוויה. המבצע עד מוצ"ש הקרוב

אא

גשם בחוץ. קר. אבל בבית יש אווירה משפחתית מיוחדת. מרק עשיר מתבשל לאיטו על הגז, ערמות כביסה יוצאות מהמיבש, והילדים? הילדים עסוקים ומרוצים. יש להם מגוון פעילויות זמינות גם בתוך הבית פנימה. אתמול הם קראו קומיקסים מרתקים, היום יש להם חוג ציור ויצירה ומחר יש זום עם 'אמיתי המספר'. נשמע תיאורי מדי? זהו, שלא. זה יכול להיות גם אצלכם בבית!

 

חלפו ימי השעמום ואיתם המשפטים כמו "אמא מתי כבר נרד לגינה? מתי כבר לא יהיה חושך?" מהיום אתם רגועים, כי אתם יודעים שהילדים שלכם בידיים טובות. בלי לצאת מהבית הם משתתפים בפעילויות ובחוגים, יוצרים יצירות, מספרים בדיחות האחד לשני, נהנים מסדרות חינוכיות וממשחקים דיגיטליים מאתגרים. את כל הטוב הזה תמצאו בפלטפורמה ייחודית שדואגת באמת לילדים שלכם: תוכנית חורף חם מבית הידברות המעניקה מסגרת תומכת לימים קרים, לשגרה ארוכה ופתרון מושלם וחינוכי לשעמום.

 

מה כוללת תוכנית חורף חם?

תקראו טוב: מנוי לשישה חודשים בעולם הילדים, הכולל אלפי סרטים וסדרות ברוח היהדות, עשרות קומיקסים לקריאה חופשית, חוגים במגוון אדיר של תחומי עניין, מאות משחקי מחשב מעשירים ומחכימים ומשחקים דיגיטליים משוכללים. המרחב הדיגיטלי מעניק חוויה וירטואלית ייחודית ואתגרים שגורמים לילדים להיות אקטיבים ויצירתיים. 

 

וזה לא הכל, תוכנית חורף חם דואגת גם להורים: 

קורסים להדרכת הורים מאת הרב זמיר כהן - מדריך לחינוך ילדים בעידן המודרני, הרב דן טיומקין - לחנך בהצלחה ילדים עם הפרעת קשב והרב יגאל כהן - כך תצאו מחרדות ודיכאון. 3 קורסים שווים במיוחד להורים שדואגים לעתיד הילדים שלהם. 

זו הסיבה, מדוע כדאי לכם להצטרף לתוכנית החורף של עולם הילדים: סרטים וסדרות חינוכיים, 24 חוגים בתחומים שונים, קומיקס ובדיחות, משחקים דיגיטליים, זום חודשי מרתק עם 'אמיתי המספר' והצגות חנוכה אהובות ובנוסף תקבלו חבילת בונוסים מפנקת: קורסים מיוחדים להורים שיעניקו לכם מעטפת הורית - חינוכית מצויינת מאת הרב זמיר כהן, הרב דן טיומקין והרב יגאל כהן. רק עד מוצאי שבת הקרובה: 147 ש"ח במקום 210 ש"ח לכל תוכנית חורף חם! הצטרפו עכשיו >>

תגיות:עולם הילדיםחורף חם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה