מעניין

בדמעות: כך הגיב שדר הכדורגל הארגנטינאי לשחרור קרובת משפחתו

שדר הכדורגל הארגנטינאי, הרנן פלר, שקרא לשחרורה של אופליה רויטמן בשידור, התבשר כי היא בין המשוחררות בעסקה. כך הוא הגיב

צילום: Yonatan Sindel/Flash90צילום: Yonatan Sindel/Flash90
אא

שדר הכדורגלן הארגנטינאי הרנן פלר סיפק מחווה מרגשת לישראל, כשקרא במהלך שידור כדורגל שמשודר למאות מיליונים ברחבי העולם לשחרר את החטופים מהשבי בעזה. מאז אירועי ה-7 באוקטובר הוא הקפיד, בכל משחק ששידר, להשמיע מונולוג בו הזכיר את מעשי הטבח והזוועות ובכך העלה את המודעות לנושא.

באחד השידורים האחרונים קרא פלר לשחרר את אחת הנשים שנחטפו לעזה, אופליה רויטמן. מתברר כי רויטמן היא קרובת משפחתו של השדר. כעת, הוא התבשר על שחרורה במסגרת הפעימה החמישית של עסקת החטופים. במהלך היום הוא העלה בחשבון האינסטגרם מספר פרסומים בסטורי, אחד מהם הוא הודעה ששלח לה ב-7 באוקטובר בה שאל לשלומה. פלר פרסם תמונה נוספת, בה נראות תמונות של עשר החטופות ששוחררו.

באחד משידוריו האחרונים, הדגיש פלר כי 22 חטופים הם ארגנטינאים. הוא הזכיר את שמה של רויטמן וסיפק הצצה למה שהעם הארגנטינאי מרגיש. בנוסף, הוא ביקש מהארגנטינאים לא לשתוק ולהשמיע את קולם להחזרת החטופים.

"אנחנו ממשיכים לגנות בחריפות את ארגון הטרור חמאס", אמר בשידור. "יש 239 אנשים שנחטפו, מתוכם 22 שלנו. 22 ארגנטינאים. אנחנו צריכים ודורשים שהם יחזרו הביתה, שיחזרו למשפחות שלהם. שיחזרו לחיים שהיו להם, את החיים שיש לנו כעת. אל תישארו בשקט, הגבירו את הקול שלכם. אתם לא מרגישים אשמה, בושה, על זה שאתם שותקים? להשמיט, לשתוק, זה לשתף פעולה. החזירו את אופליה".

תגיות:חרבות ברזלחטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה