חדשות בארץ

שלושה נרצחים בפיגוע ירי בירושלים

בפיגוע, שהתרחש בכניסה לירושלים, נרצחו שלושה בני אדם ונפצעו שישה נוספים, בהם שניים במצב קשה. שני המחבלים חוסלו

  • י"ז כסלו התשפ"ד
(צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)
אא

שלושה בני אדם נרצחו הבוקר (חמישי) בפיגוע ירי בצומת הכניסה לירושלים. 

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה קבעו את מותה של צעירה בת 24, ופינו לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם שמונה פצועים, בהם שניים במצב אנוש, שניים במצב קשה, שלושה במצב בינוני ופצוע נוסף במצב קל. מותם של שני הפצועים אנוש נקבע לאחר מכן.

מתחקיר ראשוני עולה כי שני מחבלים, תושבי צור באהר שבמזרח ירושלים, הגיעו למקום ברכב, יצאו ממנו ופתחו באש מרובה M-16 ומאקדח לעבר עוברים ושבים בטרמפאידה בשדרות וייצמן, בכניסה לעיר. הם חוסלו בזירת הפיגוע על ידי שני חיילים ואזרח. אחד החיילים הינו לוחם שיצא להפוגה קצרה מהלחימה בעזה והיה בדרכו חזרה לדרום.

כוחות משטרה בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, סגרו את הזירה ופתחו בסריקות. ברכב של המחבלים נמצאו מחסניות עם מאות כדורים.

מהשב"כ נמסר, כי שני המחבלים הם שני אחים המזוהים עם חמאס שריצו בעבר עונשי מאסר בכלא בשל מעורבות בטרור: מוראד נמר, בן 38, היה כלוא בין השנים 2010-2020 על רקע כוונות לפעילות טרור באכוונת רצועת עזה; ואבראהים נמר, בן 30, היה כלוא בשנת 2014 על רקע פעילות טרור.

חובש רפואת חירום במד"א, משה חמד, סיפר: "הייתי בבית כששמעתי את קולות הירי ומיד הגעתי למקום. ראיתי מספר פצועים בזירה, חלקם שכבו וחלקם התהלכו. יחד עם הצוותים הגדולים של מד"א, שהגיעו למקום, ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו להם טיפול רפואי. לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה של צעירה בת 24, ופינינו לבתי החולים בעיר 8 פצועים בדרגות פציעה שונות תוך המשך טיפול רפואי".

משה חן ששון, חובש איחוד הצלה, מסר: "הייתי עם אופנוע חירום של איחוד הצלה ברמזורים של הכניסה לעיר ושמעתי קולות ירי. עצרתי מיידי לסייע עם הציוד הרפואי של איחוד הצלה, והזעקתי את כוחות ההצלה. בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע למספר נפגעים במצבים שונים. כמו כן, צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר נפגעי חרדה ששמעו את קולות הירי".

תגיות:ירושליםפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה