הסברה ישראלית

"אם רוצים להשמיד אותי בגלל שאני יהודי - אז אני אהיה יהודי באקסטרים"

"לא רוצים להשמיד אותנו בגלל שאני חילוני/דתי, נכנסו ורצו לעשות לנו סוף. אם אני מבין שבגלל שאני יהודי רוצים לעשות לי סוף - אז הבנתי מי אני": איתן עזריה. כדורגלן לשעבר ומנטור בהווה, במסר שכל אחד חייב להפנים

אא

יש דברים ברשת שאי אפשר להסביר אותם במילים. אחד מהם הוא הסרטון של הבחור הזה, איתן עזריה שמו - כדורגלן בעבר ומנטור בהווה, שאומר בקול את מה שכולם הבינו אחרי הטבח הנורא של שבת שמחת תורה: השונאים שלנו רוצים רק דבר אחד. שלא נהיה כאן. הם רוצים להרוג אותנו בגלל שאנחנו יהודים. 

"לא רוצים להשמיד אותנו בגלל שאני חילוני/דתי, נכנסו ורצו לעשות לנו סוף. אם אני מבין שבגלל שאני יהודי רוצים לעשות לי סוף - אז הבנתי מי אני. אם בגלל שאני יהודי אתם לא רוצים אותי - אז אני אהיה יהודי באקסטרים. אני לא צריך להסביר, ולא צריך הסברה על היהדות שלי. אני לא צריך להסביר לאף אחד מי אני. 

"אני לא צריך להסביר לאף אחד למה מעצם היותנו, זה הדבר הכי נכון בעם ישראל פה. מי אתם שאני אסביר לכם?". שאפו גדול, כבר אמרנו?

 

השימוש נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, אנא פנו אלינו לכתובת: support@htv.co.il

תגיות:הסברהמדהים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה