חם ברשת

אינסטגרם חוסמת את יוסף חדאד? השחקנים הישראלים מתגייסים לעזור לו בהסברה

חדאד כתב על ההוצאה להורג של חמזה מבארכ ועזאם ג'ואברה בידי חמאס בטענה שמסרו למערכת הביטחון הישראליות מידע. אלי פיניש כתב לו: "יוסף אתה לא לבד. כל פוסט שהאלגוריתם יסיר לך, כולנו פשוט נעלה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

פעיל ההסברה יוסף חדאד נחסם בימים האחרונים על ידי הרשת החברתית אינסטגרם, לאחר ש"העז" להגן על ישראל. אחרי שאינסטגרם החליטה להסיר פוסט שלו, חדאד ועוד רבים אחרים יצאו במחאה על כך, אבל שחקנים ישראלים, בהם אלי פיניש, גם החליטו לעשות מעשה.

אחרי שחדאד עצמו יצא נגד הרשת החברתית בטענה שהסירו את הפוסט כי הוא "מנוגד לכללי הרשת", פיניש החליט לחזק אותו וכתב לו מסר מעודד.

"יוסף הכל בסדר, אתה לא לבד. כל פוסט שהאלגוריתם יסיר לך, כולנו פשוט נעלה. כולנו הסברה ונמשיך להילחם בבית ובחוץ, אי אפשר לעצור את האמת", כתב לו פיניש. גם שחקנים ישראלים נוספים יסייעו לחדאד להפיץ במדיה את המסרים שהוא מעביר. המסר האחרון שגרם לסערה הוא ההוצאה להורג של חמזה מבארכ ועזאם ג'ואברה שנרצחו השבוע בידי אנשי הטרור של חמאס במחנה הפליטים טולכרם, בטענה שמסרו למערכת הביטחון הישראליות מידע.

עוד לפני התמיכה שקיבל חדאד פרסם בו כתב כי: "אין הגדרה אחרת. צוות הבדיקה של אינסטגרם ופייסבוק הורידו את הסרטון על עדינה משה שמעיפה את היד של מחבל חמאס בטענה שזה מנוגד לכללים בזמן שחשבונות אנטי ישראלים שמראים את אותו הסרטון רק אשכרה מהללים את חמאס וכותבים תראו איזה אנושיים, הם לא מסירים".

"אם זו הייתה החלטה של מערכת לא אנושית הייתי עוד איכשהו מבין ומטפל בזה אבל כאן אינסטגרם מודים שצוות שלהם בדק את הפוסט והחליטו להסיר אותו ואת הסרטון שזכה למעל מיליון צפיות בפחות מ-24 שעות ובעצם להסיר את האמת. וואו, פשוט תתביישו לכם, זו אשכרה תמיכה בטרור".

תגיות:הסברה ישראליתאינסטגרםיוסף חדאד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה