סיפורים אישיים

הסיפור שלא סופר בתקשורת: הנרצחת באה בחלום למתנדב זק"א - 3 פעמים

סיפור מטלטל ומרגש, שלא סופר בתקשורת: נרצחת באה בחלום למתנדב זק"א 3 פעמים, וגילתה לו על ארבע גופות שנמצאות במסתור בבארי

אא

כידוע, מתנדבי ארגון זק"א שעושים לילות כימים בפעילות איתור, חילוץ והצלה, רואים מדי יום דברים שאנשים רגילים לא יכולים לשאת. 

את הסיפור המטלטל הזה סיפר אחד המתנדבים הקדושים לרב רביד נגר, שסיפר אותו בשיעורו. לדבריו, אותו מתנדב עסק מאז המלחמה באיתור גופות בקיבוץ בארי וביישובי העוטף, ובעודו מתעסק בגופתה של אחת הנשים שנרצחה הי"ד, היא 'נחרטה' לו בראש - כנראה לא בכדי. 

עוד באותו לילה הוא ראה את האישה הזו שטיפל בגופתה - בחלומו, ושם אמרה לו הנרצחת: "אני מתחננת לפניך, תחזור לשם. יש שם עוד 4 גופות". הוא קם בבוקר אחוז בהלה. הוא לא יודע אם להאמין. הוא אומר בטח יותר מדי נבהלתי, ויותר מדי ראיתי מראות והתחלתי לדמיין דמיונות. אני בטח מתחיל לדמיין שהנשמות מתחילות לדבר איתי".

המתנדב החליט להתעלם מהחלום, אלא שלמחרת בלילה, היא שוב באה אליו בחלום ושוב התחננה אליו: "בבקשה. אני רוצה שתלך ותמצא את הגופות האלה. אני  אראה לך איפה הן נמצאות", מבטיחה הנרצחת. וכך, בתוך החלום, עוברת הנרצחת אל החצר, אל העלים שמסביב, אל הבית...אל המיקום המדויק שבו לטענתה נמצאות הגופות שהיא רוצה שהוא יחלץ".

הוא מתעורר מהחלום, ועדיין מסרב להאמין שהחלום אמיתי. 

 

אין לו מושג לאיפה הוא נוסע. הוא הולך לפי מה שהנפטרת הראתה לו בחלום

הוא ממשיך להגיד לעצמו 'כנראה ראיתי יותר מדי מראות', וממשיך להתעלם. 

ואז זה קרה - היא הגיעה אליו בחלום בפעם השלישית. "הפעם היא כבר ממש מבקשת שלא ירפה, ולא יתעלם ממנה", מספר הרב רביד. "היא מבקשת ממנו שיבוא לקחת את הגופות האלה שנמצאות עמוק בתוך מסתור באדמה, לקבורה יהודית. הפעם הוא כבר מבין שהחלום אמת, ושהוא חייב לפעול. הוא הולך לקצין בשטח ואומר לו 'תקשיב, יש לי הרגשה שיש שם עוד 3 גופות'. הקצין שואל איפה, והוא אומר לו 'בוא, אני אקח אותך'. הם עולים לג'יפ, ואין לו מושג לאיפה הוא לוקח אותו. הוא מקווה שהוא יצליח לשחזר את מה שהוא ראה בחלום. הוא נוסע איתו ומדריך אותו לנסוע לכיוון בארי. זה היה עדיין בהתחלה, והיה עדיין אזור מסוכן. הקצין נוסע לבארי, והמתנדב מסתכל ימינה ושמאלה ופתאום אומר לו: 'הנה, זה הבית'. הוא מזהה את אותו בית שהנרצחת הראתה לו בחלום. הם מתחילים להסתובב בחצר, והמתנדב מתחיל לחשוב איפה המקום הזה יכול להיות. הקצין שואל איפה, והמתנדב עדיין לא יודע. הוא מחפש".

המתנדב התבייש לספר לקצין על החלום שלו, שחזר שלוש פעמים - ומתוך המצב הזה הוא צריך להיראות 'נורמלי', ולהעמיד פנים שהוא יודע בדיוק מה הוא מחפש. 

"הוא מתחיל לחפש, לחפש, לחפש מסביב לבית ובחצר, ואז הוא רואה את ערימת העלים שהראתה לו הנפטרת. הוא רואה אותם ברצפה בדיוק כמו שראה אותו בחלומו. היא אמרה לו שיפנה את העלים עם הרגל ויראה את המסתור באדמה. וכך היה. הוא מסיר את העלים ורואה את המסתור עצמו - דלת שאפשר להרים אותה. הוא מרים את הדלת והם רואים ומוצאים שם ארבע גופות. אחר כך מסתבר שהמחבלים היו איתם שם כמה שעות... אומר לו החבר שלו 'תאמין לי, אם אתה לא היית מראה לנו את זה, בחיים לא היינו יודעים שיש כאן מסתור. הכל כאן מלא עלים, ואחרי כל ההפצצות והשריפות... מי היה מוצא אותם? מי יודע בעוד כמה זמן היו מוצאים אותם. בזכות אותה נפטרת הם באו לקבורה יהודית", מסכם הרב בהתרגשות. 

תגיות:סיפורזק"אמתנדבמצמרר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה