חם ברשת

סאבלימינל מגן על ראש הממשלה: "אין שחקן בקליבר של נתניהו"

שותפו של "הצל" רותח בפוסט באינסטגרם: "אין ראוי ממנו לנהל את מדיניות החוץ של ישראל. די עם מופע השנאה המסורתי, הגיע הזמן שתעשו חשבון נפש, בושת הבושות"

(צילום: Sraya Diamant / Flash90)(צילום: Sraya Diamant / Flash90)
אא

הראפר סאבלימינל התאחד לאחרונה עם "הצל" ומופיע בכל המדינה. כעת, הוא "מיישר קו" עם יואב אליאסי ומגן על נתניהו. בפוסט שפרסם באינסטגרם התייחס לשנאה כלפי ראש הממשלה.

"תסתמו כבר", כתב קובי שמעוני בפניה לכלי התקשורת, "אין שחקן אחד בקליבר של נתניהו על המגרש המדיני. אין ראוי ממנו לנהל את מדיניות החוץ של ישראל בעוצמה וללא פחד. החיילים שלנו בשטח נותנים מופע אחדות ונאמנות למדינה כזה שלא נראה בישראל מהיום שהוקם ערוץ 2. תפסיקו לנצל בציניות את האבל והצער של משפחות החטופים ותפסיקו לחזק את האויב על חשבון האחים שלנו שבעזה עכשיו.

"הכל ערב שישי, אין ערוץ 14. ואנחנו נאלצים לצפות ולקחת חלק במופע השנאה המסורתי שמתחולל כבר שנים, אפילו אל ג'זירה בערבית מעודד לעומתכם. תפסיקו לזלזל ולשטוף את המוח. רואים לכם את השנאה יוקדת והקנאה מטפטפת מהאוזניים. הגיע הזמן שתעשו חשבון נפש. עם ישראל יודע בדיוק את מי בחר ויודע בדיוק למה.

"אנחנו לא מתרשמים מהסקרים הפיקטיביים שלכם שמתהפכים בכל שני וחמישי, רוצים לשמוע קצת מציאות?! אין עכשיו בחירות, יש מלחמה! יש לנו חיילים בפנים! ואתם כל היום מתעסקים בפוליטיקה ובצביעות.

"מסיבת עיתונאים עם ראש הממשלה ושר הביטחון וכל השאלות של כולכם רק פוליטיות ורכילות. כל השאלות. בושת הבושות איך שאתם נראים. שמח לבשר מהשטח שהחיילים לא סופרים אתכם. ימנים ושמאלנים דתיים וחילונים, יהודים, דרוזים, מוסלמים ונוצרים מחובקים ביחד, חזקים ביחד, עושים את העבודה כמו שצריך. שומרים על הבית. אנחנו עוד בתחילת המלחמה ויש חודשים רבים לא פשוטים לפנינו. הגיע הזמן שתיקחו את הצד של עם ישראל ולא צד של האויב ולהפריד ולשסע אותו".

תגיות:אינסטגרםסאבלימינל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה