חדשות כלכלה

משרד הביטחון הקים קרן סיוע לחיילי המילואים ובני משפחותיהם

הקרן תקצה 70 מיליוני שקלים לצורך מתן סיוע לכל חייל מילואים שנפגע כלכלית. בין ההטבות שהקרן תעניק: מענק חירום, פיצוי על אובדן ימי חופשה וסיוע ראשוני לרכישת ציוד למילואים

חיילי מילואים ברמת הגולן (צילום: Ayal Margolin/Flash90)חיילי מילואים ברמת הגולן (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

משרד הביטחון הודיע היום (ראשון) על הקמת קרן סיוע לחיילי המילואים ובני משפחותיהם. במסגרת הקרן יוקצו 70 מיליוני שקלים, לטובת סיוע לחיילי המילואים שנפגעו כלכלית. בין השאר הם יוכלו במקרים רבים לקבל עד עשרת אלפים שקלים כסיוע חירום מיידי, פיצוי על אובדן חופשות שהתבטלו ועוד.

הקרן תשלם עד עשרת אלפים שקלים גם לבת זוג של מגויס למילואים, עם ילד עד גיל 14, שנאלצת להישאר בביתה ולא יכולה לצאת למקום עבודתה. גם בן משפחה אחר יוכל לקבל את המענק, אם שני בני הזוג ההורים גויסו למילואים והילדים מצויים בהשגחתו. מענק של 1,100 שקלים יינתן על הוצאות אישיות דחופות למתגייסים למילואים, כמו רכישת ציוד ראשוני במהלך שירות בצו 8.

הקרן תופעל בכל ימי המלחמה, בשלב ראשון עד סוף השנה האזרחית הנוכחית, וניתן כבר להגיש לה תביעות דרך אתר משרד הביטחון.

הטבות נוספות שהקרן תעניק: 500 שקלים לביקור של בעל מקצוע בבית המשפחה, סיוע לסטודנטים מגויסים שייאלצו להירשם שנית לקורס שעליו כבר שילמו, מימון מורה פרטי עד 5,000 שקלים להשלמת החומר שנלמד בעת היעדרם מהלימודים, מימון בסכום של דמי האבטלה הנהוגים בארץ לישראלים שהגיעו מחו"ל כדי להתגייס בצו 8 ואיבדו את משכורתם החודשית בחו"ל.

הקרן תאפשר גם קבלת פיצוי של עד 5,000 שקל עבור חייל מילואים שלא יכולים היו לנצל כרטיסי טיסה ואיבדו כספים בהזמנת בתי מלון והוצאות אחרו שכבר שולמו לחופשה שהתבטלה. ישולמו גם 2,000 שקל עבור שמרטפית למי ששירת 8 ימים ומעלה במילואים.

תגיות:משרד הביטחוןחיילי מילואיםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה