חדשות בארץ

הותר לפרסום: גופת החיילת נועה מרציאנו הי"ד חולצה מעזה

כוח צה"ל חילץ את גופתה של רב"ט נועה מרציאנו הי"ד, שנחטפה על ידי מחבלי חמאס, ממבנה סמוך לבית החולים שיפא בעזה

  • ד' כסלו התשפ"ד
צילום: דובר צה"ל (בעיגול: נועה מרציאנו הי"ד. צילום: דובר צה"ל, באדיבות המשפחה)צילום: דובר צה"ל (בעיגול: נועה מרציאנו הי"ד. צילום: דובר צה"ל, באדיבות המשפחה)
אא

דובר צה"ל התיר הבוקר (שישי) לפרסום, כי גופתה של חללת צה"ל, רב"ט נועה מרציאנו הי"ד, חולצה על ידי כוח צה"ל מגדוד 603 מצוות קרב חטיבתי 7, ממבנה סמוך לבית החולים שיפא ברצועת עזה והובאה לשטח מדינת ישראל. מידע מודיעיני ממוקד שסיפק השב"כ הכווין את הלוחמים למיקום המדויק של הגופה ואפשר את חילוצה. 

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, הודיעו אמש נציגי צה"ל למשפחתה של מרציאנו על כך שגופתה חולצה והוחזרה לשטח מדינת ישראל.

בצה"ל אמרו: "המשימה הלאומית שעומדת לנגד עינינו היא איתור הנעדרים והשבת החטופים הביתה. צה"ל פועל באופן צמוד ובתיאום מלא עם הגופים הלאומיים והביטחוניים הרלוונטיים לצורך עמידה במשימות אלה, ולא נרפה עד להשלמתן".

כזכור, ביום שלישי הודיע דובר צה"ל כי מרציאנו (19), שנחטפה על ידי מחבלי חמאס לעזה, אינה בין החיים וכי גופתה מוחזקת על ידי חמאס.

אמש פורסם, כי גופתה של יהודית וייס הי"ד חולצה על ידי כוח צה"ל ממבנה סמוך לבית החולים שיפא והובאה לשטח מדינת ישראל. וייס (64) נחטפה בשמחת תורה מביתה שבקיבוץ בארי לשטח הרצועה. בעלה שמוליק נרצח בטבח שביצעו מחבלי חמאס ביישובי העוטף. במבנה בו נמצאה גופתה של וייס נמצאו גם ציוד צבאי ואמצעי לחימה מסוג קלאצ׳ניקוב וטיל RPG.

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה