חדשות בעולם

300 אלף הפגינו בעד ישראל בוושינגטון, תמונות החטופים הוקרנו על בניין העיתון הגדול בגרמניה

מאות אלפים בעולם ערכו מפגני תמיכה בישראל: הנשיא הרצוג נאם בווידאו לקהילה בארה"ב, ה"בילד" הקרין על הבניין את תמונות החטופים

הפגנת תמיכה בישראל (צילום: Doron Horowitz/Flash90)הפגנת תמיכה בישראל (צילום: Doron Horowitz/Flash90)
אא

המלחמה בישראל נמשכת, ובמקביל, הלילה (בין שלישי לרביעי), ביום ה-39 ללחימה, ישראל מקבלת תמיכה מקיר לקיר בארה"ב ובגרמניה. לפחות 290 אלף בני אדם השתתפו בעצרת תמיכה בוושינגטון, שאורגנה על ידי הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה. בנוסף, ה"בילד" הגרמני, העיתון הנקרא ביותר בגרמניה, הקרין על בניין העיתון את סרטון החטופים בעזה.

העצרת בוושינגטון הייתה הגדולה ביותר שנערכה במדינה מזה 40 שנה. המשתתפים בעצרת, שהועברה בשידור גם בכיכר החטופים בתל אביב, קראו לתמיכה בישראל ולהשבת החטופים.

בעצרת השתתפו משפחות החטופים, נציגים מהקונגרס וגם הזמרים עומר אדם, ששר את התקווה, וישי ריבו, שנשא תפילה לשלום חיילי צה"ל.

"אני מצדיע לכם, הנשים והגברים שעומדים למול השנאה והלחץ העצומים בקהילה או בקמפוסים", אמר נשיא המדינה יצחק הרצוג למשתתפי העצרת בנאום וידיאו. "בדיוק כפי שאתם עומדים איתנו, אנחנו עומדים איתכם".

לגבי האירוע בגרמניה, זו הפעם הראשונה שכלי תקשורת מרכזי מביע תמיכה מלאה בישראל. בניין ה"בילד" הואר הלילה בתמונות החטופים הישראלים. מתברר כי בית ההוצאה לאור תומך נלהב בישראל ועובדיו אף מחויבים לחתום, בחוזה ההעסקה שלהם, על סעיף התומך בישראל. כעת, הוא ביצע מהלך שתורם רבות להסברה הישראלית, בשיתוף השגרירות הישראלית בברלין.

נשיא ומנכ"ל הפדרציות היהודית בצפון אמריקה, אריק פינגרהאט, שאף הוא השתתף בעצרת, אמר הלילה: "האמריקנים מבינים שמאבקה של ישראל בחמאס אינו שונה ממאבקה של ארה"ב באל-קאעדה ובדאע"ש".

תגיות:חמאסארה"בחרבות ברזלעצרת תמיכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה