סיפורים אישיים

לא יאומן: הבעל עשה בלאגן מטורף בבית, ומשפחתו ניצלה מהמחבלים

חסדי שמיים: דקות לפני שהמחבלים הגיעו לביתם, אב המשפחה בילגן את הבית בצורה מטורפת. כך למעשה ניצלה כל משפחתו

אא

על רקע סיפורי הניסים שקרו בטבח של יישובי העוטף בשביעי לאוקטובר, מתפרסם כעת סיפור ההצלה הנסי והכמעט בלתי יאומן של ענת ויניב פיטוסי - ממושב נתיב העשרה הסמוך לגבול עם עזה. 

כמו כל המשפחות בעוטף, גם משפחת פיטוסי התעוררו באותה שבת לקול אזעקת 'צבע אדום', אך לדבריהם, היא לוותה ב"כל מיני רעשים שאנחנו לא מכירים בדרך כלל". תוך כדי הודעות בקבוצות הווטסאפ של היישוב התברר להם שהייתה חדירת מחבלים, אך אז עדיין לא הבינו את היקף האירוע. 

בשלב זה, בתושייה שאי אפשר להסביר אותה - מחליט בעלה יניב לבלגן את הבית בצורה מטורפת, כדי שיתקבל הרושם שבבית הזה - כבר ביקרו. "בעלי החליט בשניות שהיו לנו לפני שנכנסנו לממ"ד, להפוך את כל הבית ולעשות בלגן מטורף", היא משחזרת. "הוא הפך את השולחן ואת הספה, ופיזר את ארגזי הקרטון שהיו לנו, כי התחלנו לארוז לקראת מעבר בית. הוא הספיק גם לחסום את הממ"ד בעזרת ארון עם שתי דלתות".

כעבור זמן, המחבלים ימ"ש הגיעו לביתם. "הם עברו בבית שלנו, פתחו את הדלת, ראו את הבלגן וחשבו שזה מחסן או שמישהו כבר היה שם והמשיכו הלאה - ככה שלוש פעמים. כל מי שסביבנו נפגע, בתים מאחורינו ומהצדדים, ואנחנו ניצלנו. היינו בממ"ד 11 שעות עד שחולצנו", היא משחזרת ומודה לבעלה על התושייה שלו, שהצילה את כל משפחתם. 

חסדי שמיים, כבר אמרנו?

תגיות:בלאגןהצלהמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה