חדשות בעולם

מישהו מופתע? במיקרוסופט טוענים שרוסיה מפרסמת שקרים על ישראל

נשיא מיקרוסופט טען כי הרוסים פועלים להשפיע על דעת הקהל הבינלאומית דרך בינה מלאכותית. עוד הוא סיפר: "כך הם קראו לאנשים שלא לקבל את החיסון לקורונה"

נשיא מיקרוסופט, בראד סמית' (צילום: shutterstock)נשיא מיקרוסופט, בראד סמית' (צילום: shutterstock)
אא

נשיא מיקרוסופט, בראד סמית', סיפר כי רוסיה מפיצה שקרים על ישראל. הוא טען כי מדובר ב"קמפיין של דיס-אינפורמציה ברשת" בנוגע למלחמה בישראל. סמית' מספר כי מיקרוסופט ומתחריה מתמודדים עם מבצע שנועד לשבש את היכולות הרוסיות לשימוש בבינה מלאכותית.

במהלך פורום בינלאומי בפריז אמר כי חברות הטק השונות פועלות לאתר תכנים מניפולטיביים שעברו שינוי. "אנחנו הולכים ומשתפרים בזיהוי הקמפיין הרוסי, כמו למשל כאשר הם קראו לאנשים שלא לקבל את החיסון לקורונה", אמר, "או למשל היום, כשאנו רואים את קמפיין הדיס-אינפורמציה שלהם בנוגע לעימות במזרח התיכון", סיפר.
כידוע, מאז תחילת המלחמה רוסיה מציגה עמדה אנטי-ישראלית מובהקת. היא סירבה לגנות את הטבח של מחבלי חמאס ביישובי עוטף עזה והדגישה שוב ושוב את תמיכתה בעמדה הפלסטינית במלחמה. משרד החוץ במוסקבה אף אירח משלחת של חמאס בראשות מוסא אבו מרזוק. הם דנו באפשרות של שחרור החטופים בעלי האזרחות הרוסית. מצד אחד רוסיה מנהלת קמפיין נגד ישראל ובעד חמאס ומצד שני – היא יודעת שיש חוטפים אזרחי רוסיה ומנסה לגרום לחמאס לשחרר אותם.
המלחמה מסמנת הידרדרות ביחסים בין ירושלים ומוסקבה. בשבוע שעבר דווח בבלומברג שישראל הפסיקה לעדכן את הרוסים בתקיפות חיל האוויר בסוריה.

ברוסיה מופצת בשבעות האחרונים בתעמולה אנטישמית ואנטי-ישראלית, כולל בכלי התקשורת המרכזיים, שגם משדרים את מסרי פוטין. רק לאחרונה ניסו המוני רוסים מוסלמים לפגוע בישראלים בנמל התעופה בדגסטן – תוצאה ישירה של ההסתה הפרועה של פוטין ואנשיו.

=

תגיות:רוסיהשקריםחמאסמיקרוסופט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה