חדשות בעולם

סרט הזוועות הוקרן לבכירי הוליווד, חלקם מיררו בבכי ויצאו החוצה

תחת אבטחה כבדה בלוס אנג'לס, צפו אנשי הוליווד בסרט ההסברה של דובר צה"ל - 47 דקות קשות שבמהלכן חלקם נטש את ההקרנה בדמעות. מחוץ למוזיאון נערכו הפגנות בעד ונגד ישראל

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הקרנה של סרט הזוועות של דובר צה"ל נערכה הלילה (בין רביעי חמישי) בלוס אנג'לס, כשבכירי הוליווד צפו בו. מחוץ להקרנה, שחלק ממארגניה היו השחקנית גל גדות, התקיימו הפגנות בעד ונגד ישראל. מול המפגינים הפרו-פלסטינים הפגינו תומכי ישראל שאחזו בדגלים. אירועים אלימים נרשמו במקום.

ההקרנה ב"מוזיאון הסובלנות" אובטחה על ידי המשטרה, וצפו בה במאים ומפיקים בכירים מכל העולם. גם זהות המוזמנים נשמרה בסוד, על מנת שלא יופעל עליהם לחץ לבטל את הגעתם. 

בסופו של דבר, יותר מ-100 איש נכנסו לאולם, אך חלקם יצאו מההקרנה באמצע נסערים וממררים בבכי. על ההזמנה לאותם בכירים נכתב: "החומרים גרפיים ואלימים מאוד וכוללים צילומי רצח שצולמו על ידי המחבלים של חמאס". כמו כן, הובהר כי לא ניתן יהיה להכניס לתוך האולם טלפונים או מכשירי הקלטה "מתוך כבוד לקורבנות הטבח של 7 באוקטובר ולמשפחותיהם".

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, אמר לנוכחים לפני תחילת הסרט: "הווידאו הזה ישנה את האופן שבו אתם רואים את המזרח התיכון ואת הדרך שבה אתם רואים את המלחמה עם עזה. ישראל נלחמת למען העתיד שלה. אני כאן כדי לגייס אתכם לתמוך בישראל במלחמה נגד הרוע הטהור הזה. ישראל במלחמה נגד חמאס ורק חמאס. המטרה שלנו היא לא נקמה, אלא רק להבטיח שדבר כזה לא יקרה שוב. כדי להחזיר את הביטחון לתושבי ישראל, חמאס, כמו דאעש, כמו אל קאעידה, חייב להיות מובס. זו הדרך היחידה. אם ישראל לא תביש את חמאס - המערב הוא הבא בתור. אל תשכחו את זה".

הסרט כלל 47 דקות של תיעודים קשים. הוא הוקרן לאחרונה גם בפני 56 חברי כנסת, שיצאו ממנו מזועזעים. ח"כ צגה מלקו התמוטטה במהלך ההקרנה ופונתה למרפאה.

תגיות:חמאסהוליוודטבחמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה