חם ברשת

הפעילה האיראנית נגד משטר האייטולות: "איפה האנושיות שלהם?"

השבוע עלתה לנאום יוצא דופן פעילה איראנית שהעזה לצאת נגד המשטר האיראני ונגד החמאס, ולעמוד לצד ישראל

אא

בצעד בטוח בעצמו ומאוד יוצא דופן עלתה השבוע פעילה איראנית בשם לילי מו על בימת הפגנה פרו-ישראלית בלונדון, והתבטאה בצורה מאוד חריפה נגד משטר האייטולות באיראן ונגד החמאס. 

בד בבד אמרה מו כי היא תומכת בזכות של ישראל להגן על עצמה מול מחבלי החמאס השפלים. "הרפובליקה האסלאמית, התומכת, המאמנת והמממנת הגדולה ביותר של טרור במזרח התיכון", אמרה בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, והפך לויראלי. "הרפבוליקה הזו שמה את כל האומה שלי כבת ערובה. הם מאיימים על האומה החיה, החופשית, הדמוקרטית שלכם". 

 מו אף התייחסה לסרטוני הזוועות שהופצו ברשתות החברתיות, בהם נראים ילדים, נשים ואנשים חסרי אונים שעונו קשות לפני שנרצחו. "הזוועות שראינו נגד ילדים, נשים, תינוקות וזקנים. אנשים בפסטיבל המוזיקה, רק צעירים שחגגו את השלום, הזוועות שנחגגות היום בלונדון, בפריז, במילאן, בכל רחבי אמריקה - הן זוועות שהן רק אנטישמיות".

בנקודה זו דיברה מו באומץ לב ובגלוי על ההפגנות בלונדון עצמה, שבה מפגינים פרו-ערביים מסיתים לרצח עם ישראל כולו. "אנחנו רואים פה אנשים שמדברים על טבח עם, על טיהור אתני, על שנאת האנושיות. איפה האנושיות שלהם? כשהם אומרים מהנהר אל הים, הם קוראים לטבח עם".

מו לא מסתירה את העמידה שלה ושל בני עמה, האנשים הפשוטים, העמך, לצד ישראל. "האנשים של איראן הם לצידכם, הם לצדי והם בצד האנושיות. אז די עם הרפובליקה האסלאמית של איראן. די עם חמאס, ודי עם חיזבאללה. 

בראיון עמה בערוץ 14 אמרה מו כי מה שהוביל אותה לעמוד לצד ישראל הוא חוסר היכולת שלה לעמוד מנגד ולשתוק, נגד הדברים שהאיראנים עושים. "אני פעילת זכויות אדם, ומה שעשו פעילי החמאס שנשלחו בידי איראן מה שהם עשו לנשים שלכם, זה גם מה שקורה ברחובות איראן".

"איראנים בתוך איראן אומרים לא לטרור ולהרס שהם זורעים, והם אומרים לא לכל תמיכה עבור חמאס".

תגיות:הסברה ישראליתפעילהאיראנית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה