חם ברשת

מרגש: האב התגעגע לבנו החייל - והגיע אליו עד לעזה

שמעון התגעגע לבנו אופיר, ניצל את העובדה שהוא מתנדב במילואים כדי להשיג מידע על מיקומו והגיע אליו. הסרטון הפך תוך שעות לוויראלי. אחיו: "הסרטון זכה ליותר ממיליון שיתופים. הוא תיכף משתחרר, אז זה מוסיף עוד יותר להתרגשות שלנו"

(צילום אילוסטרציה: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

לא מעט סיפורים מרגשים מגיעים מדי יום ממלחמת "חרבות ברזל", אבל ספק אם לסיפור הזה יש הרבה מתחרים – האב שמעון אלבז לא ראה את בנו אופיר כבר 20 יום, ולכן החליט לנסוע לעזה כדי לבקר אותו. הבן משרת בגדוד 13 של חטיבת גולני ולא יצא הביתה כבר שלושה שבועות, מאחר שהוא נלחם בחמאס. רגע לפני שהוא נכנס ללב עזה, האב החליט לעשות מעשה – להגיע לעזה כדי לחבק אותו.

המיקום של המפגש נשאר בסוד מסיבה ביטחונית, אבל הפך מהר מאוד לוויראלי ברשת, עם מאות תגובות ושיתופים. מתברר כי האב שמר על הדברים בסוד, כך שהבן לא שיער שיפתיע אותו – ודאי שלא בעזה.

הדרך של שמעון לעזה הייתה טבעית – הוא מתנדב בגדוד כבר 20 שנה ודואג לחיילים כאילו היו בניו – בין היתר הוא מארגן ערבי פלוגה, ארוחות ערב משותפות עם החיילים ועוד. הוא קיבל מידע לגבי המיקום של בנו, וכך הגיע עד אליו.

בסרטון שפרסם אחיו של החייל, נראה אופיר כמי שעסוק בתפקידו בזמן ישיבתו עם חיילים נוספים בנמ"ר הצה"לי, רגע לפני כניסתו ללב עזה. חיילת נוספת צילמה אותו כשאביו נכנס אל הנמר והפתיע אותו. "אופיר התרגש מאוד, לא הפסיק לבכות אחר כך", אמר אחיו רון לאתר N12. "אבא לא נשאר עם אופיר להרבה זמן - הם הספיקו לאכול מנת קרב ביחד, לדבר קצת והוא הלך. אופיר לא יודע כמה הד הסרטון הזה עשה, יותר ממיליון שיתופים. הוא תיכף משתחרר, אז זה מוסיף עוד יותר להתרגשות שלנו".

תגיות:חיילגעגועים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה