חם ברשת

נטלי דדון חושפת מדוע "חמאס הוא אכן לא דאעש"

בסטורי שהעלתה לאינסטגרם כתבה אושיית הרשת: "חמאס נבחר על ידי תומכיו, דאעש לא. אני שומעת קולות הזויים, ניצנים של רחמים, הפסקה הומניטרית, אבל כל המרחם על אכזרים סופו שמתאכזר על רחמנים"

בעיגול נטלי דדון (צילום: שירן פרץ, צילום רקע: shutterstock)בעיגול נטלי דדון (צילום: שירן פרץ, צילום רקע: shutterstock)
אא

בשבועות האחרונים נטלי דדון הפכה מאושיית רשת לפעילת הסברה. הפוסטים והשיתופים שלה זוכים להתייחסות רבה. בפוסט נוסף שהעלתה אתמול (ראשון) היא תהתה מדוע משווים בין חמאס לדאעש.

"אחרי חודש של Hamasisisis אני חוזרת בי! חמאס זה לא דעאש, חמאס גרוע מדאעש, חמאס זהו ארגון שנבחר על ידי תומכיו, דאעש לא! למי אתם קוראים ‘בלתי מעורבים’?! אני שומעת קולות הזויים, ניצנים של רחמים?! של הפסקה הומניטרית או משהו פסיכי בסגנון.

"כשהילדים שלנו בידיים שלהם, על מי אתם מרחמים?! על בוחרי החמאס? על אח שחולם להיות כמו אחיו הגדול ששחט יהודיה?! על אמא שמקבלת שיחה מבנה אחרי ששחט 10 יהודים והיא בוכה עם אביו מהתרגשות?!

"מי ילד את המחבלים האלו?! מי שלח אותם לבתי ספר שמלמדים בהם איך רוצחים יהודים?! מי העניק לכל אחד כזה את ברכת הדרך?! מי חילק ממתקים במשך שנים אחר כל פיגוע בו נרצחו יהודים?!

"מי נשאר בבתים מעל למנהרות ובבתי החולים על מנת להגן על העכברושים שבמנהרות יחד עם חטופינו?! על מי אתם מרחמים? על אוכלוסייה שמקדשת את המוות ולא תנוח עד שכל אחד מאיתנו יהיה בקבר?! שתזרוק כל ישראלי לים?! על מי?! כל המרחם על אכזרים סופו שמתאכזר על רחמנים".

תגיות:חמאסנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה