חדשות עולם הילדים

חזרנו עם הגרלות! מתנות נוספות מעולם הילדים: רחפן, ערכות פליימוביל, טרמפולינה לחצר ועוד הרבה

כל מנויי עולם הילדים יוכלו להיכנס להגרלה שתתקיים ביום ראשון הקרוב ה-12.11 ולזכות בשוברי קניה בסך 300 ש"ח כל אחד לרכישת צעצועים ומשחקים מתנת "קינדר טויס"

אא

אתר "עולם הילדים" פותח את עונת ההגרלות ושמח לבשר לכם על הגרלת ענק של 6 שוברים בשווי ₪300 כל אחד, לקניית משחקים לילדים בענקית הצעצועים "קינדר טויס". 

ההגרלות תתקיימנה במשך שישה שבועות, כאשר אחת לשבוע תזכה משפחה מאושרת בשובר שיקנה לה את האפשרות לבחור בצעצועים מתוך המגוון האדיר של "קינדר טויס", המציעה פתרונות תעסוקה לילדים בכל הגילים וממיטב המותגים הנחשבים.

זה בדיוק הזמן להצטרף למשפחת מנויי עולם הילדים, ליהנות משבועיים ראשונים בחינם ולהיכנס להגרלות הגדולות שישמחו אותכם ואת הילדים.

 

 מתי ההגרלה הקרובה?  
יום ראשון, כ"ח חשון, 12.11.2023 למניינם

מי יכול להצטרף להגרלה? מנויים חדשים ומנויים ותיקים

הירשמו לעולם הילדים, תיהנו משבועיים ראשונים בחינם, והיכנסו להגרלות.

מה יש בעולם הילדים? כ-2,000 פרקים של סדרות מעשירות בידע עולם ובערכים, 1,500 סרטוני רץ ברשת, 700 סרטוני טבע, 500 בדיחות, 60 ספרי קומיקס, 50 סרטים, מעל 20 חוגים מלהיבים במגוון תחומים ועוד הרבה!

צפו בחלק קטן מתוך מגוון הצעצועים והמשחקים האדיר, הקיים ב"קינדר טויס" ואותם תוכלו לממש ברכישת השובר. מוזמנים לראות ולהתחיל לחלום.

 

אני רוצה להירשם לעולם הילדים ולהיכנס להגרלה באופן אוטומטי >>

רוצים לחלום בגדול? היכנסו לאתר המושקע של ענקית הצעצועים קינדר טויס והתחילו לתכנן את מימוש השובר שלכם. קדימה :) מחשבה יוצרת מציאות. מי יודע? אולי אתם תהיו הזוכים. לחצו כאן לאתר קינדר טויס >>>

תגיות:משחקיםהגרלותעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה