חדשות בארץ

ניצלה מהתופת פעמיים וריגשה: "קיבלתי על עצמי לשמור שבת בהידור"

"מודה לקב"ה על זה שאני פה": הנס של נטלי עשור מאופקים ישאיר אתכם פעורי פה ומלאי רחשי הודיה לקב"ה, על ניסיו שבכל יום עמנו

  • י"ז חשון התשפ"ד
אא

עוד ועוד סיפורי ניסים מרגשים ממשיכים לצוץ ולהתגלות בתוך התופת של תושבי הדרום: תושבת אופקים בשם נטלי עשור מספרת על הרגע המפחיד והמטלטל שבו ראתה כיצד עשרות מחבלים מסתובבים חופשי ברחוב מתחת לבניין שבו היא גרה, ויורים לכל עבר. 

"קמנו לצבע אדום", היא משחזרת בראיון לערוץ 14. "הייתי אני, הילדים ובורא עולם. ניגשתי למטבח בשקט מופתי, לקחתי סכינים, נתתי לילדים שלי לכל ילד סכין, ואמרתי להם: 'נכנסו מחבלים לעיר. אתם לא יוצאים מהממ"ד'. אני פתאום שומעת ורואה צרורות של ירי. שורה של מחבלים הולכים רגלי. פחד אימים. ואני מרימה את העיניים לבורא עולם, ואני אומרת: 'זה אני, הילדים שלי, ובורא עולם. ואני מבטיחה שאני מקבלת על עצמי שהשבת שלי תהיה שבת קדושה, וקיבלתי את זה באותה שנייה שראיתי אותם".

באותה שנייה קרה גם דבר נוסף. 

מעבר לכל היגיון, מעבר לכל מילה ותיאור שאפשר לתאר, נטלי פתאום רואה את ה'תפנית' בעלילה, כנגד כל הסיכויים. "באותה שנייה שקיבלתי על עצמי - הם פשוט פסחו על הבית שלי. אין לי הסבר אחר".

למחרת בבוקר עזבה נטלי את הבית ביחד עם ילדיה, והיא זכרה את ההבטחה שלה: 'לשמור שבת'. בשבת הראשונה ששמרה - ניצלו חייה בשנית. 

"פגיעה ישירה של הקסאם בשבת, בייחוד בחדר השינה שלי", היא מתארת את מה שקרה באותה שבת ראשונה ששמרה. "אני מודה לקב"ה על זה שאני פה. שאני חיה, שאני נושמת ושהילדים שלי בחיים", היא מסכמת. 

המחבלים שהסתובבו ברחוב העיר שדרות ימ''שהמחבלים שהסתובבו ברחוב העיר שדרות ימ''ש

תגיות:שדרותנסמחבליםנטלי עשור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה