חדשות כלכלה

טל בסכס מונה לשמש פרויקטור מרכז השליטה האזרחי; הוקם צוות לניהול תקציב המלחמה

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מינה את מנכ"ל החברה למתנ"סים לנהל את מרכז השליטה. צוות הניהול יתמקד במתן מענה מהיר לצרכים האזרחיים הנובעים ממצב המלחמה

סמוטריץ' (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)סמוטריץ' (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)
אא

שר האוצר ויו"ר קבינט העורף, בצלאל סמוטריץ', הודיע היום (שלישי) כי החליט למנות את טל בסכס לפרויקטור מרכז השליטה האזרחי, לתקופת מלחמת חרבות ברזל. בסכס משמש בימים אלו כמנכ"ל החברה למתנ"סים. באוצר ציינו כי הוא ייכנס לתפקידו באופן מידי, ויצא לחל"ת מתפקידו בחברה למתנ"סים.

מרכז השליטה האזרחי יהיה אחראי על גיבוש תמונת מצב רציפה, בכל הנוגע לתפקוד של הממשלה והמשק ולצרכי העורף הנובעים מהמלחמה, ויתאם בין המשרדים השונים, לצד ריכוז עבודת הקבינט החברתי כלכלי ויישום ההחלטות. ממשרד האוצר נמסר כי במסגרת תפקידו במרכז השליטה, יקיים בסכס תדרוך לציבור באופן תדיר, ויענה על שאלות עיתונאים בכל הנוגע לניהול האזרחי של המלחמה.

באוצר הוסיפו כי השר החליט להקים צוות משימה, בראשות מנכ"ל המשרד שלומי הייזלר, שיתמקד ב"מתן מענה מהיר לצרכים האזרחיים הנובעים ממצב המלחמה". בצוות יהיו חברים ראש אגף התקציבים, יוגב גרדוס, והחשב הכללי, יהלי רוטנברג.

במכתב ששיגר סמוטריץ' למנכ"ל משרדו נכתב כי "בעת הזו, שעת חירום לאומית, נדרש משרד האוצר לפעול בצורה אחראית ומקצועית ולצד זה במהירות ובאפקטיביות רבה, במינימום בירוקרטיה ובמקסימום הקלה על המשרדים והציבור. סדרי העבודה הרגילים שמנחים אותנו בשגרה, צריכים לעבור התאמה לסיטואציה בה אנו מצויים, ולשקף מדיניות כלכלית מרחיבה המאפשרת גמישות תפקודית למשרדי הממשלה ולרשויות המקומיות".

תגיות:משרד האוצרמלחמת חרבות ברזלבצלאל סמוטריץ'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה