מעניין

עידן רייכל: "הייתי רוצה שהנאצי מהחמאס יידע דקה לפני שמחסלים אותו"

הזמר שאיבד את חברו זעם: "כשמחסלים מהאוויר נאצי מהחמאס הוא לא יודע שזה קורה". הזמרת שירי מימון שיתפה: "בני שאל אותי 'שמעתי שהם נכנסו והרגו אנשים, אז אם הם היו רואים אותי ישן פה במיטה מה הם היו עושים לי?'"

עידן רייכל, ארכיון (צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)עידן רייכל, ארכיון (צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

עידן רייכל, אחד הזמרים האהובים בישראל, איבד במלחמה את חברו הקרוב, רועי לוי הי"ד. אמש (שני) פרסם הזמר פוסט הקורא לנקמה.

לטענת רייכל, יש להשוות את הנקמה בחמאס לאופן שבו רצחו יהודים רבים. "נקמה. כשמחסלים מהאוויר נאצי מהחמאס הוא לא יודע שזה קורה" כתב רייכל: "הייתי רוצה שידע דקה לפני, לפני שאנחנו מחסלים אותו. כמו ש-1,500 מיקירינו ידעו שזה עומד לקרות דקה לפני".

בפוסט קודם שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו כתב רייכל לחברו רועי: "הוא היה אהוב ליבי, והוא עשה אותי גאה שבחר בי חבר שלו ואיש סודו. ידעתי שימות בקרב, תמיד ידעתי שימות בקרב. שהוא רוצה לחיות, אבל שימות כלוחם, וידעתי מהימים בהם נרקמה החברות שלנו שתהיה לו הלוויה צבאית". רייכל הוסיף: "אמרתי לך שאתה צריך להמשיך לפקד בשביל כל העם, אמרתי וחשבתי על כמה אוהב את כל ילדיך כולם ומה יהיה איתם ושאהיה שם בשבילם כל חיי. רועי לוי, חבר שלי, גיבור ישראל".

רייכל הוא לא הזמר היחיד שהגיב למעשי חמאס. בסטורי שהעלתה לרשת האינסטגרם, שיתפה הזמרת שירי מימון שאלה ששאל אותה בנה. "כלום לא הכין אותי לזה שהילד הקטן שלי שואל אותי מיד אחרי המקלחת 'מה הייתי עושה אם המחבלים היה פה ופה', וממש מצביע על מקומות בחדר" כתבה. היא סיפרה כי שאלה אותו איך הגיע למחשבות הקשות, וזה השיב לה: "שמעתי שהם נכנסו והרגו אנשים, אז אם הם היו רואים אותי ישן פה במיטה מה הם היו עושים לי?". מימון התקשתה לענות וכתבה: "לעולם לא נהיה ההורים שרצינו להיות ולעולם לא נחזור להיות האנשים שהיינו".

תגיות:חמאסמחבליםעידן רייכל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה