חדשות בארץ

מטח לעבר יישובי העוטף: פגיעה ישירה בבית בנתיבות; חייל צה"ל במצב אנוש

ארגוני הטרור שיגרו יותר מ-40 רקטות לעבר יישובי העוטף, ושלוש מהן נפלו בעיר הדרומית. בית אחד ספג פגיעה ישירה, ללא נפגעים. החמרה במצבו של לוחם צה"ל שנפצע אתמול בצפון

צה"ל בגבול עזה (צילום: Michael Giladi/Flash90 )צה"ל בגבול עזה (צילום: Michael Giladi/Flash90 )
אא

ארגוני הטרור בעזה חידשו הבוקר (שני), בתום לילה שקט, את מתקפות הרקטות ופצצות המרגמה לעבר יישובי עוטף וירי הטילים לעבר אשדוד ואשקלון. צה"ל זיהה כ-40 שיגורים ותחילה דווח על שלוש רקטות שנפלו בתוך העיר נתיבות. אחת מהן פגעה פגיעה ישירה בבית, וגרמה לנזק רב. בנס לא היו נפגעים, שכן הבית היה ריק מיושביו. רקטה נוספת פגעה בחומה של בית, גם בזירה זו לא דווח על נפגעים.

בצהריים שוגרו טילים לעבר אשדוד ואשקלון. טיל אחד נפל בשטח מפעל באשקלון וגרם לנזק, ללא נפגעים. טיל נוסף נפל בים, בחוף אשדוד.

צה"ל ממשיך הבוקר בתקיפות ברצועה, קרקעית ואווירית, ובהיתקלויות עם מחבלים, חיסלו לוחמי צה"ל מחבלים אשר התבצרו במבנים וניסו לפגוע בכוחות. במהלך אחד האירועים, כלי טיס, בהכוונת הלוחמים בשטח, תקף מבנה כינוס של ארגון הטרור חמאס ובו מעל ל-20 מחבלים. יש לציין כי ביממה האחרונה נתקפו כ-600 מטרות ברצועה, ביניהן מחסני אמצעי לחימה, מקומות מסתור וכינוס של פעילי חמאס ועמדות נ"ט.

מצבו של לוחם צה"ל שנפצע אתמול מוגדר אנוש

המרכז הרפואי לגליל עדכן הבוקר כי מצבו של לוחם צה"ל, שהובא אתמול בערב יחד עם שלושה פצועים נוספים, לאחר התהפכות טנק בגבול הצפון, מוגדר כעת אנוש. הלוחם, בן 33 תושב הצפון, הוכנס בדחיפות לניתוח נוירוכירורגי, שבסיומו הועבר לאשפוז במחלקה לטיפול נמרץ כללי ונשימתי, והוא מורדם ומונשם.

על פי המרכז הרפואי, פצוע בן 28 מחיפה מאושפז אף הוא במחלקה לטיפול נמרץ, במצב בינוני. פצוע רביעי, בן 26 מעפולה, מאושפז במחלקה כירורגית במצב קל. בבית החולים נקבע אמש מותו של אחד הפצועים, רס"ל (במיל') ינון פליישמן הי"ד, בן 31 מירושלים.

תגיות:צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה