סגולות

הסגולה של הרב מאזוז נגד טילים – האם היא עובדת? התשובה שתפתיע אתכם

"אשתו הסתכלה עליו במבט מלא רחמים, ופכרה אצבעותיה... ואז הוא הוסיף: 'אולי בכל זאת אעשה מה שהרב אמר ואשים כוסות רוח?'"

(צילומים: Atia Mohammed / Flash90, Flash90)(צילומים: Atia Mohammed / Flash90, Flash90)
אא

מישהו שאל אותי, "תגיד, שמעת על הסגולה של הרב מאזוז נגד טילים? תגיד זה עובד? זה יעבוד באמת?". במקום לענות לו, סיפרתי לו סיפור קצר ששמעתי מהרב לווינשטיין.

"פעם אחת היה יהודי בשם מוטי, שחכר מקום מהפריץ של האזור שלו, ואיכשהו הגיע למצב שהוא חייב לפריץ סכום כסף עצום. הפריץ בזמנים ההם היה השליט היחיד של האזור, והיה יכול לעשות כמעט כל מה שהוא רוצה בנתיניו. בכל אופן, זמן הפירעון הלך והתקרב, והפריץ הבהיר לו שאם לא יהיה כסף יהיה בלגן... אבל רציני.

"מוטי נכנס ללחץ לא קטן ולא ידע מה לעשות. פתאום אשתו אומרת לו: 'תקשיב, ברוז'ין יש צדיק, אדמו"ר גדול, עושה נפלאות – אולי תיסע אליו לבקש עזרה?'.

"מוטי צחק: 'נו, באמת, מה נסגר איתך... נראה לך שהצדיק שלך יתן לי כסף?... חה חה חה, אני מעדיף לא לשרוף את הזמן והכוחות שלי בתלאות של הדרכים'.

"אשתו החליטה לשתוק ולא אמרה דבר, אבל אחרי זמן קצר פנתה אליה ידידה שבעלה חלה בצורה קשה מאד, וסיפרה לה שהיא נוסעת לרוזין, לצדיק. מיד היא קפצה על המציאה וביקשה להצטרף אליה וככה שתיהן נסעו יחד לרוז'ין. בקיצור... שתיהן הגיעו, מסרו לגבאי את דברים במכתב לרב והרב בירך את מוטי שה' יעזור ויציל אותו, ולחולה הוא ייעץ לעשות כוסות רוח עם הקזת דם (צורת רפואה מקובלת בזמנם). אלא מה? הגבאי התבלבל, ומסר לאשת החולה שהרב אמר שה' יעזור, ולאשתו של מוטי החוכר – אמר שבעלה ישים כוסות רוח...

"אשת החולה חזרה הביתה מרוצה, ואכן, לאחר זמן קצר ה' עזר ובעלה הבריא לחלוטין. אבל אשתו של מוטי... לא ידעה מה לעשות. כשהיא הגיעה הביתה, בעלה שאל אותה: 'נו...? מה אמר הצדיק שלך?'. היא התחמקה בכל מיני תירוצים, אבל בסוף לא הייתה לה ברירה והיא פלטה, 'הרב אמר שתשים כוסות רוח...'. מוטי פשוט התגלגל מצחוק, ואמר לה: 'את רואה? זה מה ששווים כל הבבות האלו, חחח.

"מפה לשם, הימים חולפים, ומוטי עדיין בצרה שלו... יום הפירעון הגיע והוא נכנס ללחץ אמיתי. 'מה אעשה? עוד שעתיים יגיעו החיילים של הפריץ... הוא יכניס אותי לצינוק עד שארקב שם למוות, אני מכיר אותו...'. אשתו הסתכלה עליו במבט מלא רחמים, ופכרה אצבעותיה... ואז הוא הוסיף: 'אולי בכל זאת אעשה מה שהרב אמר ואשים כוסות רוח?'.

"אשתו שמחה, ומיד השכיבה אותו על המיטה ושמה לו כוסות רוח, עם הקזת דם, כמו שצריך. מי שעשה פעם יודע שזה נראה נורא ואיום, כתמים שחורים בכל מקום שהייתה בו כוס ודם שמשפריץ וזורם לכל עבר (זה לא מסוכן או משהו). אשתו הייתה 'מחמירה', ושמה לו כמה שיותר כוסות בכל מקום אפשרי... אם כבר אז כבר... הלכה בתמימות עם דברי הרב עד הסוף.

"כאשר הגיעו חיילי הפריץ, אמרה להם אשתו: 'בעלי חולה מאד, הוא לא מסוגל לקום מהמיטה'. החיילים צחקו ואמרו: 'בטח... תמיד כשאנחנו באים כולם חולים...', אבל כשהתקרבו אליו וראו איך הוא נראה, הבינו שהמצב שלו חמור באמת. אחרי התייעצות מהירה החליטו לקחת אותו 'אז איז', יחד עם המיטה, ישירות לבית הפריץ...

"כשהוא הגיע לבית הפריץ – הפריץ נבהל. בכל זאת הוא מכיר אותו שנים... 'מה קרה לך?!', הוא שאל, ולמוטי פתאום נכנס רעיון. הוא התחיל מייבב ומספר: 'לא תאמין, אתמול הלכתי לאסוף כסף כדי לשלם לך, ובדרך חזרה התנפלו עלי שודדים, גזלו את כל כספי והיכו אותי בצורה קשה מאד, ואני לא מסוגל לקום מהמיטה עכשיו מרוב כאבים'.

"'מה??? ככה??? זה מה שקרה?!', אמר הפריץ בבהלה, 'וכל זה קרה בגללי?! אם ככה, אני מוחק לך את כל חובותיך!'. אשתו של הפריץ, שעמדה מן הצד, מזועזעת, הוסיפה: 'ומה עם כל החובות שיש לו עכשיו, שהוא לווה כדי לשלם לך?! זה לא מספיק לוותר לו רק על החוב...'. רוח של חסד ורחמים שרתה על הפריץ משמיים, והוא אמר: 'צודקת, אתן לך מכל הלב גם כסף לכסות את כל החובות שלווית. אל דאגה, החיילים שלי יחזירו אותך לביתך, שתוכל להחלים בנחת...'.

"מוטי חזר הביתה שמח וטוב לב, ובשבת הקרובה הוא כבר היה אצל האדמו"ר מרוז'ין כדי לקבל 'שיריים'.

"כשסיפרו את הסיפור לאדמו"ר, הוא אמר: 'תדעו לכם, הייתה כאן באמת טעות תמימה של הגבאי, לא רוח הקודש ולא מופת... מה שהציל אתכם זו אמונת החכמים שלכם, ובזכותה זכיתם לישועה מאת ה'. לא ממני'.

"וכך כתב גם הרב חיים קנייבסקי זצוק"ל, בספרו 'ארחות יושר': 'ראינו הרבה פעמים אצל הגדולים שלאחד עונים כן ולשני עונים להיפך... ויש לפעמים שהברכות והעצות מתקיימות בזכות השואל, שמאמין באמונה שלימה שמילת החכם מתקיימת בזכות זה, זה באמת מתקיים, ואם לא היה מאמין בזה בלב שלם – באמת לא היו מתקיימים בו, ודבר זה מתחלף לפי השואל'.

"אז לשאלתך", אמרתי לו, "זה ידוע שיש כוח סגולי עצום בפסוקים, ומכוח זה, הסגולה של הרב מאזוז ודאי תעזור. אבל אם תאמין בכל הלב – זה יעבוד פי כמה וכמה!".

 

רגע, אבל מה הסגולה...?

פשוטה מאד: בזמן שיש אזעקה ורצים למרחב מוגן, פשוט להגיד תוך כדי את הפסוק "טוב ה' לכל", שזה ראשי תיבות "טיל", שוב ושוב.

פשוט וקל - ואם תאמינו בכל לבכם - גם יעיל!

בהצלחה.

הרב יוחי דנחי הוא מרצה, מנהל קרן ההשקעות 'NextMoves' ותומך רגשי רב תחומי, מומחה ביצירת שינויים מהירים, יציאה מחרדות, חינוך וזוגיות - שיטת "מנצחים".

תגיות:סגולהטיליםהרב מאזוז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה