חדשות בארץ

ירי טילים לעבר גוש דן והעוטף: 4 נפגעים מפגיעה ישירה בדירה בתל אביב

אחרי יותר מחצי יממה של שקט, חידשו ארגוני הטרור את שיגור הטילים לעבר ישראל. שני מטחים, בהפרש של כרבע שעה, נורו לעבר ערי גוש דן והשפלה ולעבר אשדוד והעוטף

כיפת ברזל (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)כיפת ברזל (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

לאחר כמעט 16 שעות של שקט חידשו אחר הצהריים (שישי) ארגוני הטרור את ירי הרקטות והטילים לעבר ישראל. שני מטחים שוגרו לעבר ערי גוש דן והשפלה, הראשון בסמוך לשעה שתיים והשני כעבור כרבע שעה. כמו כן שוגרו טילים ורקטות לעבר אשדוד ויישובי העוטף.

בסך הכל שוגרו כעשרה טילים לעבר גוש דן, מרביתם יורטו. דווח על פגיעה ישירה של טיל בבניין מגורים בדרום תל אביב, ומד"א דיווח על ארבעה בני אדם שנפצעו: גבר כבן 53 במצב בינוני עם חבלה בבטן, צעיר כבן 20 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים ו-2 גברים כבני 78 ו-52 במצב קל עם שאיפת עשן.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א יוסף נהון, המתגורר בסמוך למקום הנפילה בתל אביב, סיפר: "מיד ששמעתי את האזעקות נכנסתי למרחב מוגן והמתנתי על פי הנחיות פיקוד העורף. כעבור מספר רגעים שמעתי רעש חזק מאוד של פיצוץ וכשיצאתי החוצה ראיתי שמדובר בפגיעה ישירה. דיווחתי למוקד מד"א על האירוע על מנת שישלחו צוותים רפואיים למקום. הרחקתי את כל מי שהיה באזור והתחילו לצאת אלינו נפגעים. צעיר כבן 20 יצא אלינו מהבניין כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלות בראש ובגפיים, העקנו לו טיפול רפואי והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א, לבית החולים איכילוב, כשמצבו בינוני".

צוותי כיבוי אש הוזעקו לזירה, וכיבו את הדליקה שפרצה בדירה בקומה העליונה של הבניין בן הארבע קומות. הדירה ספגה את הפגיעה הישירה. דווח גם על פגיעה ישירה בבית במושב בשפלה, בנס לא נפגע איש שכן בני הבית נכנסו במהירות למרחב מוגן. כמו כן, לצוותי הכיבוי דווח על שריפה באזור השפלה, לא הרחק מראשון לציון, כתוצאה מנפילת טיל בשדה קוצים. 

שייטת 13 פשטה על מטרות בעזה

צה"ל התיר בצהריים לפרסום כי לוחמי שייטת 13 פשטו הלילה מהים, והשמידו תשתיות טרור בדרום רצועת עזה. הכוחות פעלו במתחם המשמש את כוחות הקומנדו הימי של הארגון. בתקיפה לקחו חלק כלי שיט נוספים של זרוע הים וכלי טיס. הכוחות יצאו מהמרחב עם סיום המשימה.

תגיות:חמאסצה"למלחמת חרבות ברזלירי טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה