חדשות בארץ

מטחים למרכז, לשרון ולשומרון; נפגעים בחולון ובבאר יעקב

טילים שוגרו מעזה בשלושה מטחים נרחבים. טיל פגע פגיעה ישירה בבית באלפי מנשה, אך יושביו לא נפגעו בזכות כניסה לממ"ד. צה"ל פיזר כרוזים בעזה והציע פרסם כספי למי שיוביל לחטופים

פגיעה ישירה בשדרות (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)פגיעה ישירה בשדרות (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

שלושה מטחי טילים שוגרו אחר הצהריים (שלישי) מעזה לעבר תל אביב, ערי ויישובי המרכז, השרון, השומרון, באר שבע, שדרות, יישובי העוטף ואשדוד. טיל פגע פגיעה ישירה בבית ביישוב אלפי מנשה, אולם יושביו ניצלו בזכות כניסה מהירה לממ"ד.

על פי גורמי הביטחון שוגרו למעלה מ-60 טילים, מרביתם יורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל וכמה מהם נפלו בשטחים פותחים ופגעו בתשתיות במספר ערים: חולון, ראשון לציון, באר יעקב וכפר קאסם, וביישובים בשפלה.

צוותי מד״א טיפלו בשלושה נפגעים: בחולון שני נפגעים בשתי זירות שונות, אחד במצב בינוני ושני במצב קל, בבאר יעקב פצוע אחד קל. בשדרות פגע טיל בבית וגרם לו לנזק. לא דווח על נפגעים בכלל האזורים.

על פי דובר לוחמי האש, כתוצאה מהפגיעה באלפי מנשה פרצה שריפה בשני בתים צמודים, וצוותי לוחמי אש מתחנה אזורית שומרון הגיעו לזירה וטיפלו בה. חובש בכיר במד"א רז לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו הרס רב בתוך הבית ובחצר. שלושת דיירי הבית, אישה כבת 70 ו-2 צעירים בשנות ה-20 הקפידו על הנחיות פיקוד העורף. מיד עם הישמע האזעקה הם נכנסו למרחב המוגן והמתינו בו 10 דקות. הם לא נפגעו ולא נזקקו לטיפול רפואי. אם הם לא היו נכנסים לממ"ד, האירוע הזה יכול היה להסתיים בטרגדיה".

מוקדם יותר עדכן דובר צה"ל כי התקבל דיווח על ירי נ"ט למרחב שתולה. לא דווח על נפגעים. כלי טיס של צה"ל חיסל מחבל שזוהה בשטח לבנון, סמוך למרחב ברעם, וניסה לשגר רקטה משטח לבנון לעבר שטח ישראל.

עזה: צה"ל הציע מענק כספי למי שימסור מידע על החטופים

בעזה טענו היום כי צה"ל הטיל כרוזים שמיועדים לתושבי הרצועה, שבהם נכתב: "אם אתם רוצים עתיד טוב יותר עבורכם ולילדיכם - שלחו לנו מידע על החטופים. צה"ל מבטיח כי הוא יעשה כל מאמץ כדי לשמור על ביטחונכם ותקבלו תגמול כספי".

תגיות:עזהטיליםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה