חם ברשת

הזמרת שניצלה מהטבח בפוסט מטלטל: "זכיתי בעוד יום"

זמרת בשם סער ליבן שניצלה בנס מהטבח בקיבוצי עוטף עזה, מפרסמת את הנס שאירע לה:

  • ט' חשון התשפ"ד
אא

כשהזמרת סער ליבן (באנגלית: Saar Liven) נכנסה לממ"ד שלה והקליטה בו שיר חדש בדחיפות שלא ידעה להסביר מאין נובעת - היא לא ידעה שלמחרת בבוקר עומדים חייה להשתנות. 

"רק אלוקים יודע למה ומה גרם לי להכנס לחדר המוזיקה שלי שהוא גם הממ"ד, במן דחיפות שמעולם לא היתה בי, ולהקליט את השיר בטייק אחד", כתבה בפוסט מטלטל במיוחד. "למה דווקא את השיר הזה, למה בדחיפות הזו? למה בבהילות הזאת?

"למחרת, בשעה 6 וחצי בבוקר אתעורר לקולות נפץ שמעולם לא שמעתי בחיי, ויחל הסיוט הגדול ביותר שידענו כאן. יש לי היום יומולדת. והמעט שאני יכולה לעשות זה להעלות את השיר הזה ולהקדיש אותו לכל האנשים היקרים, והחברים האהובים שלא שרדו את התופת.

"וגם לאלה ששרדו כדי לספר, מצרפת את המילים שעכשיו מקבלות משמעות מצמררת. גם כדיי שנזכור למה באנו לכאן: 'אלוהים יודע איך אני מעריצה את החיים האלה, כשהרוח מבליחה על החופים, ויום חדש מגיח. אני לא יכולה לבקש יותר, כש'פעמון הזמן' מפוצץ את ליבי וזכיתי בעוד יום'. 

"ובכן, אף אחד לא עשה את המלחמה הזו שלי, והרגעים הנשגבים האלה שבהם אני זוכה לחוות מקומות של אהבה ומסתורין, אני אהיה שם בכל עת! הו מסתורין של אהבה, היכן שכבר אין מלחמה...אני אהיה שם בכל עת'", היא שרה לסיכום וחותמת: "יהי זכרם של כל הנופלים והנופלות ברוך".

***

תגיות:זמרתדרוםטבחהצלהאסוןנסיוצרת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה