חדשות בארץ

נתניהו לראש ממשלת יוון: "זה מאבק נגד הציוויליזציה. זה הציוויליזציה נגד הברבריות"

ראש הממשלה היווני, קיריאקוס מיצוטאקיס, נחת בישראל ונפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מיצוטאקיס: "מהרגע הראשון יוון הגנה ותמכה בזכותה של ישראל להגנה עצמית". מחר צפוי להגיע לישראל נשיא צרפת עמנואל מקרון

נתניהו וראש ממשלת יוון (צילום: קובי גדעון /לע"מ)נתניהו וראש ממשלת יוון (צילום: קובי גדעון /לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם ראש ממשלת יוון, קיריאקוס מיצוטאקיס, שהגיע לביקור בישראל. נתניהו אמר לעמיתו כי "זה מאבק נגד הציוויליזציה. זה הציוויליזציה נגד הברבריות. אנחנו בצידה של הציוויליזציה, ועלינו להתאחד כולנו נגד החמאס, שהוא למעשה דאע"ש".

מיצוטאקיס השיב: " אני מגיע לפה לא רק כבן ברית, אלא כידיד אמת. מה שקרה היה באמת נורא. מהרגע הראשון יוון הגנה ותמכה בזכותה של ישראל להגנה עצמית בהתאם לחוק הבינלאומי, ואנו עושים הבחנה ברורה מאוד בין חמאס לעם הפלסטיני. אנו נמשיך להיות מסוגלים לתמוך בכם, ולקוות שמה שיקרה יהיה ללא מחיר הומניטרי גדול מדי".

נתניהו הודה לאורח והוסיף: "טוב מאוד לראותך פה. אני תמיד אומר שהדבר היחיד שיותר טוב מלעמוד לצד ישראל, הוא לעמוד בתוך ישראל. אתה עושה את זה. אני מעריך את הסולידריות שלך, של הממשלה שלך ושל העם היווני בשעה אפלה זו". לראש ממשלת יוון מתלווים בביקורו בישראל שר החוץ, שר הפנים והיועצת המדינית והם צפויים לקיים סדרת פגישות עם עמיתיהם בארץ.

אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, מחר עתיד להגיע לישראל נשיא צרפת עמנואל מקרון.

תגיות:יווןחמאסבנימין נתניהוחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה