חדשות בארץ

ה-BBC: "מעתה חמאס יוגדר ארגון טרור", אבל באתר של התאגיד עסקים כרגיל

תאגיד השידור הבריטי, שספג ביקורת רחבה על כך שאינו מגדיר את החמאס כארגון טרור, הודיע שמעתה ההגדרה משתנה. אלא שבאתר ה-BBC הדיווחים הם בעיקר על עזה, והחמאס מכונה עדיין "ארגון חמוש"

פעילים מדביקים את תמונות החטופים על קיר משרדי ה-BBC בלונדון (השימוש - על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)פעילים מדביקים את תמונות החטופים על קיר משרדי ה-BBC בלונדון (השימוש - על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
אא

בתאגיד השידור הבריטי, ה-BBC, הודיעו היום (שני) כי מעתה חמאס יוגדר "ארגון טרור אסור". זאת אחרי לחצים כבדים שהופעלו על גוף השידור, שסירב לכנות את חמאס ארגון טרור, למרות הטבח שביצע בדרום.

בהודעה שנמסרה מטעם ה-BBC נכתב כי הוא "אישר שהוא מחויב להמשך הדיאלוג. כבר לא נהוג ב-BBC לכנות את חמאס 'חמושים'. במקום זאת, ה-BBC תתאר את הארגון כארגון טרור שהוכרז על ידי ממשלת בריטניה ואחרים, או פשוט כחמאס".

אלא שבאתר התאגיד ממשיכים גם הבוקר להגדיר את החמאס כארגון לוחם, והטבח בישראל מוזכר כ"הרג". יתרה מכך, כתבי ה-BBC ממשיכים להתרכז יותר בנעשה בעזה.

כזכור, ביום חמישי האחרון נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקש מראש ממשלת בריטניה, רישי סונאק, להתערב בנעשה בתאגיד השידור הבריטי.

במהלך פגישתו עם סונאק, שהגיע לביקור בישראל, אמר לו הרצוג: "יש לנו עסק עם אחד מארגוני הטרור הגרועים בעולם. אני יודע שבדמוקרטיות מודרניות, כמו שלנו ושלך, אתה לא יכול להתערב בכל, אבל כיוון של-BBC יש קשר לממשל, ושהוא פניה של בריטניה בכל העולם, צריכה להיות זעקה על כך לצורך תיקון, וחמאס יוגדר גם שם כארגון טרור. מה עוד הם צריכים לראות כדי להבין את הזעזוע?".

תגיות:BBCחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה