חדשות בארץ

לקראת הכניסה הקרקעית: צה"ל השמיד עשרות משגרי פצמ"רים ועמדות נ"ט

צה"ל תקף ביממה האחרונה למעלה מ-320 מטרות ברחבי רצועת עזה, בהן עשרות מפקדות ומתחמים צבאיים, עמדות תצפית, משגרי פצמ"רים ועמדות נ"ט

  • ח' חשון התשפ"ד
(צילום: Atia Mohammed/Flash90)(צילום: Atia Mohammed/Flash90)
אא

(קרדיט: דובר צה"ל)

צה"ל תקף ביממה האחרונה למעלה מ-320 מטרות ברחבי רצועת עזה. בין היעדים שנתקפו, בהכוונת שב"כ ואמ"ן: מנהרות בהן פעילי חמאס, עשרות מפקדות מבצעיות שבחלקן הסתתרו מחבלי חמאס והג'יהאד האסלאמי, מתחמים צבאיים ששימשו את הארגון ועמדות תצפית.

כמו כן, ביממה האחרונה השמיד צה"ל מטרות העלולות לסכן את הכוחות הנערכים בעוטף עזה לקראת תמרון קרקעי ברצועה. בין היתר, הותקפו עשרות משגרי פצמ"רים ועמדות נ"ט בשטח הרצועה.

(קרדיט: דובר צה"ל)

בצה"ל ציינו, כי במהלך הלילה נערכה פעילות משותפת של כוחות חי"ר ומשוריינים של חטיבת גבעתי בסיוע חטיבת האש 215. במסגרת הפעילות, תקפו הכוחות מספר חוליות מחבלים ובהן חוליות נ"ט ומטרות תשתית נוספות.

הבוקר (שני) הותר לפרסום, כי חייל צה"ל שנהרג אתמול מירי נ"ט באזור כיסופים הינו רב-טוראי תמיר ברק, בן 19 מניר אליהו, לוחם צמ"ה בחטיבה הדרומית, חיל ההנדסה הקרבית. הי"ד. מהירי נפצעו שלושה לוחמים נוספים, אחד מהם באורח בינוני ושניים באורח קל.

המחבלים ירו את טיל הנ"ט לעבר טנק וכלי רכב הנדסי במהלך פשיטה מקומית שביצעו כוחות צה"ל בשטח רצועת עזה. הפשיטה בוצעה במסגרת המאמץ להכנת המרחב לקראת תקיפה וכחלק מאיסוף מידע בנוגע לנעדרים ולחטופים.

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, אמר אמש בתדרוך לתקשורת כי התקיפות האינטנסיביות של חיל האוויר ברצועה נועדו להכין את השטח לקראת התמרון הקרקעי, ועל מנת לצמצם את הסיכונים לחיילי היבשה: "הגברנו את התקיפות ונמשיך כך עד שנבצע את התמרון בתנאים האופטימליים ביותר לצה"ל". הוא שב וקרא לתושבי העיר עזה לנוע דרומה.

תגיות:מלחמהעזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה