הלכה

יש לכם שאלות בהלכה? התחברו לשיעורים וחיזוקים מאת הרב יצחק זילברשטיין

קו "שיח יצחק" זמין בשבילכם, בפרט בתקופה קשה זו, לשאלות בהלכה, שיעורים וחיזוקים ועוד מגוון נושאים

  • ז' חשון התשפ"ד
אא

הרב יצחק זילברשטיין שליט"א, מקבל מדי יום עשרות שאלות מרחבי העולם כולו, בעיקר שאלות התמקדות ברפואה והלכה, שאלות של פיקוח נפש ממש, הנחתכות על שולחנו של הרב בכולל 'בית דוד' בחולון, כמו גם דיני תורה מרתקים ומסובכים המגיעים דרך קבע לשולחנו של הרב, המתפרסמים גם בשלל הספרים והקבצים שמוציא הרב ותלמידיו, המפורסמים בכל העולם.

כמו כן בתקופה קשה זו, של מלחמת 'חרבות ברזל', משמש הרב כמרגוע ומשיב נפש לרבבות הפוקדים את מעונו, המבקשים להתברך או להתייעץ, ולשאול שאלות שונות בענייני הזמן.

מעוניינים להתחבר? מהיום תוכלו להאזין בדרכים, בנסיעות, בסידורים ובקניות, לפסקי הלכה קצרים וקליטים, מרתקים ומעניינים, מתורת הרב זילברשטיין, המוגשים על ידי נכדו הרב חיים מלין שליט"א, בקו "שיח יצחק", שמספרו 04-376-0582, או 072-380-9348.

בשלוחה 1 מובאים מדי יום כמה פסקי הלכה אקטואליים ומרתקים, כאשר בשאר השלוחות ישנם שיעורי תורה מעניינים במגוון נושאים שונים.

כך גם בשלוחה 4-2 ישנם הקלטות רבות מהרב זילברשטיין, בין משיעורים וכינוסים שונים שמסר, ובין משאלות ותשובות ששאל נכדו עורך הקו את הסבא, במיוחד עבור מאזיני הקו, בנושאים מרתקים מאד [זוכרים את הסיפור על הכלב מעפולה, וגלגול הנשמות? - ובכן... מקורו מקו 'שיח יצחק' באחת ההקלטות המיוחדות שם].

כעת גם לאחר הוראתו של הרב זילברשטיין כי יש ללמוד מדי יום 2 הלכות שבת, ומי שיעשה כן מובטח לו שינצל מכל פגע רע, מוסר נכדו בשלוחה 4-4 שיעור ימי קצר וקליט, בין לגברים ובין לנשים, בהלכות שבת.

שמעו ותחי נפשכם!

תגיות:הלכההרב יצחק זילברשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה