חדשות בארץ

לוחם צה"ל נהרג ושלושה נפצעו מירי נ"ט באזור כיסופים

המחבלים ירו את טיל הנ"ט לעבר טנק וכלי רכב הנדסי במהלך פשיטה מקומית שבוצעה בשטח הרצועה, במסגרת המאמץ להכנת המרחב לקראת תקיפה וכחלק מאיסוף מידע בנוגע לנעדרים ולחטופים

  • ז' חשון התשפ"ד
(צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)
אא

לוחם צה"ל נהרג ושלושה לוחמים נוספים נפצעו מירי טיל נ"ט באזור כיסופים - כך מסר הערב (ראשון) דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי. מצבו של פצוע אחד מוגדר בינוני ושני לוחמים נוספים נפצעו באורח קל.

המחבלים ירו את טיל הנ"ט לעבר טנק וכלי רכב הנדסי במהלך פשיטה מקומית שביצעו כוחות צה"ל בשטח רצועת עזה. הפשיטה בוצעה במסגרת המאמץ להכנת המרחב לקראת תקיפה וכחלק מאיסוף מידע בנוגע לנעדרים ולחטופים.

הגרי ציין, כי התקיפות האינטנסיביות של חיל האוויר ברצועה נועדו להכין את השטח לקראת התמרון הקרקעי, ועל מנת לצמצם את הסיכונים לחיילי היבשה: "הגברנו את התקיפות ונמשיך כך עד שנבצע את התמרון בתנאים האופטימליים ביותר לצה"ל". הוא שב וקרא לתושבי העיר עזה לנוע דרומה.

דובר צה"ל הבהיר, כי בניגוד לדיווחים בתקשורת לא נכנס דלק לרצועה: "התיעודים שהופצעו הם של שינוע דלק פנימי של אונר"א במתקנים באזור רפיח, לטובת הצרכים של אונר"א ובתי החולים. אנחנו מפקחים על תנועות הדלקים על מנת שלא יגיע דלק לחמאס".

תגיות:עזהחמאסצה"לנ"טדניאל הגרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה