חדשות בארץ

צה"ל ממשיך לתקוף מטרות בלבנון וברצועה. חוסל עוד בכיר בחמאס

מספר חוליות של ארגוני הטרור בלבנון נפגעו מירי חיילי צה"ל ומעזה שוגרו מספר מטחים כבדים לעבר מספר אזורים במרכז ובלכיש. דיווח זר: ישראל תקפה בסוריה

תקיפה היום בעזה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90) תקיפה היום בעזה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

(עדכון: 13:58)

אחרי לילה שקט, מספר טילים נורו לפני הצהריים (ראשון) מעזה לעבר ראשון לציון, בת ים ואשקלון. מטח כבד נורה לעבר יישובי העוטף. אחר הצהריים הטחים הפכו לכבדים יותר ושוגרו גם לשפלת יהודה. הטילים יורטו ולא דווח על נזק או נפגעים. 

הלחימה בגבול הצפוני נמשכת, וסוכנות הידיעות הלבנונית הרשמית דיווחה כי מבחינת גיאוגרפית, היקף התקיפות הישראליות בדרום לבנון התרחבו הלילה אל יותר מחמישה קילומטרים מהגבול. בצה"ל אישרו כי טנק של צה״ל ירה על חוליית מחבלים באזור הר דב, לאחר שניסתה לירות על כוחות צה״ל. כמו כן, הותקפה חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ"ט במרחב אביבים, וכטב״מ חיסל בצהריים חוליה שניסתה לשגר נ״ט למרחב זרעית. צה"ל תקף גם מטרות של חיזבאללה, בהן מתחם צבאי ממנו בוצע שיגור טיל קרקע-אוויר לעבר כטמ"ם צה"ל. מחבלים ירו גם 2 טילי נ''ט על המוצבים שושן ותורמוס.

מטוסי קרב תקפו מוקדם יותר היום תשתיות טרור ואמצעי תצפית של חיזבאללה. לוחם צה"ל נפצע באורח קשה, ושניים אחרים באורח קל עד בינוני, כתוצאה מפגיעת טיל נ"ט במרחב ברעם.

בדרום צה"ל חיסל שני פעילי טרור סמוך לגדר העוטף, פעילים מכוח הנח'בה. במטעי האבוקדו של קיבוץ בארי נתפס מחבל שלדבריו אל הצליח לחזור לרצועה אחרי התקיפה ביום הראשון של הלחימה. הוא אותר זוחל במטעים ומותש, ולידו מים, וסט ומדי חמאס. הוא לא היה חמוש. המחבל הועב רלחקירה.

מטוסי קרב תקפו עשרות מטרות טרור של החמאס ברצועת עזה, כאשר חלקן מוקמו בבניינים רבי-קומות. באחת התקיפות נהרג סגן מפקד המערך הרקטי של חמאס, מחמד קטמאש, אחראי על ניהול האש והארטילריה בחטיבת מחנות המרכז. מתוקף תפקידו, היווה חלק משמעותי בתכנון והפעלת תוכניות האש של הארגון לעבר ישראל בכלל סבבי הלחימה ברצועת עזה.

צה"ל ממשיך לתקוף משעות הבוקר מספר מטרות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, בין המטרות שנתקפו הותקפו ראש חוליית ירי רקטי, ומספר פעילים נוספים. בנוסף, הותקפו אתר ייצור אמצעי לחימה ומפקדה צבאית של ארגון הטרור חמאס.

בנוסף הושמדו עשרות פירי מנהרות, מחסני אמצעי לחימה, מפקדות וחמ"ליים מבצעיים. בין מטרות הטרור שהותקפו: מסגדים אשר שימשו את פעילי חמאס.

האופוזיציה הסורית: חיל האוויר הישראלי תקף שדות תעופה

ברשתות הסוריות דווח היום על תקיפת שדות תעופה באזור הערים דמשק וחלב. האופוזיציה הסורית מסרה כי התקיפה מיוחסת לישראל, ושני נמלי תעופה הוצאו מכלל פעולה. התקיפה בוצעה לדבריהם עקב המצאות משאיות במקום, במסווה אזרחי, שהחלו להעמיס ציוד שהועבר מאיראן והיה מיועד כנראה לחיזבאללה.

תגיות:מלחמהתקיפה בסוריהתקיפה בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה