חדשות בארץ

לצד ישראל: בגרמניה שוקלים לגרש תומכי חמאס מהמדינה

בעקבות מתקפת הטרור של חמאס, שרת הפנים של גרמניה הבהירה: "אם נוכל להוציא את תומכי הארגון מהמדינה, עלינו לעשות זאת"

  • ז' חשון התשפ"ד
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שרת הפנים של גרמניה, ננסי פזר, אמרה ביום שישי כי אם תידרש, גרמניה תגרש את תומכי החמאס מהמדינה. "אם נוכל להוציא את תומכי הארגון מהמדינה, עלינו לעשות זאת", אמרה לעיתונאים. לפי הדיווחים, פזר שוחחה עם גורמים במשטרה הפדרלית וציינה כי רשויות הביטחון מרכזות מאמצים ב"זירה האסלאמית".

"נילחם בתעמולה של חמאס ברשתות", אמרה פזר. "אני מצפה לגינוי ברור מצד הקהילות נגד האלימות של חמאס". בהצהרה לתקשורת אמרה חברת המפלגה הסוציאל-דמוקרטית כי היא תומכת בישראל ובכך ממשיכה בקו של ממשלת גרמניה מתחילת הלחימה.

קנצלר גרמניה, אולף שולץ, שנחת בישראל ביום שלישי ונפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס למצב בהצהרה לתקשורת. הוא טען כי לארצו "מחויבות היסטורית לשמור על ישראל". רגע לפני ששולץ המריא מישראל לגרמניה, אגב, נשמעה אזעקה והוא נשכב על הקרקע בנמל התעופה בן גוריון - מה שגרם לו להבין באיזו מציאות אנו חיים.

מתחילת המלחמה זוכה ישראל לתמיכה בינלאומית רחבה. כ-100 מדינות כבר גינו רשמית את מתקפת הטרור האכזרית של חמאס ביישובי העוטף. נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, ראש ממשלת בריטניה, ומנהיגים נוספים שביקרו כאן הביעו הזדהות עם ישראל. מנגד, עימות נרשם מול המדינות סין, קולומביה ורוסיה. אצל האחרונה פורסמו בעיתונים המובילים מאמרים אנטישמיים.

תגיות:חמאסישראלגרמניה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה