חדשות בארץ

בכירה בקהילה היהודית בדטרויט נרצחה בפתח ביתה; מת מפצעיו פצוע מהפיגוע במצרים

סמנתה וול נרצחה בדקירות, ונבדק אם לרצח יש קשר למלחמה בדרום. חגי אפרת הי"ד, בן 83, מראשון לציון, מת מפצעיו לאחר שנפצע קשה בפיגוע באלכסנדריה. בכך עלה מספר הנרצחים לשלושה

אלכסנדריה. מצרים (צילום: Melanie Fidler /Flash90)אלכסנדריה. מצרים (צילום: Melanie Fidler /Flash90)
אא

סמנתה וול, בת 40, בכירה בקהילה היהודית בעיר דטרויט בארה"ב, נרצחה אמש בדקירות בפתח ביתה. בעיתון "דיילי מייל" דווח היום (ראשון) שהמשטרה המקומית בודקת אם לרצח יש קשר למלחמה בישראל, שכן בימים האחרונים מוסלמים רבים, ותומכי פלסטינים, הפגינו נגד ישראל ונגד הקהילה היהודית בדטרויט.

ראש העיר, מייק דוגן, אמר כי מותה של וול "הותיר חור ענק בקהילה". לדבריו, רק לפני כמה שבועות וול והוא חגגו את סיום שיפוץ בית הכנסת בו נהגה להתפלל. "זה היה פרויקט שהיא הובילה בהצלחה, בגאווה ובהתלהבות רבה", הוא אמר, והוסיף: "כל העיר מצטרפת למשפחתה ולחבריה באבל על מותה הטרגי".

הוועד היהודי-האמריקני (AJC), האיגוד היהודי הגדול בארה"ב, שבו כיהנה וול כחברת מועצת מנהלים מקומית, קרא לרשויות החוק במדינה לפעול במהירות על מנת לחקור את הרצח.

מת מפצעיו תושב ראשון לציון שנפצע בפיגוע במצרים

חגי אפרת, בן 83, תשוב ראשון לציון, שנורה ונפצע קשה בפיגוע במצרים בתחילת החודש, ומאז אושפז לטיפול בישראל, מת מפצעיו. בכך עלה מספר הנרצחים בפיגוע לשלושה. אפרת הי"ד הותיר אחריו אישה וילדים. הלווייתו התקיימה ביום שישי בבית העלמין חולון.

בפיגוע שארע באלכסנדריה, ובוצע על ידי שוטר מצרי שהיה אמון על אבטחת קבוצת תיירים ישראלית, נרצחו בו במקום רב נגד בדימוס, אמנון בצלאל הי"ד, בן 64 מבת ים, גמלאי של משטרת ישראל, ואלון שמלי הי"ד, בן 34, אף הוא מבת ים, מורה לספורט בבית ספר "ראשונים" בעיר מגוריו, ומאמן כדורגל במועדון הפועל תל אביב.

בצלאל שירת כאיש קשר בחיל המודיעין בטרם התגייס למשטרה. בשנת 1980 ניצל מפיגוע שהתרחש במשגב עם, אז המחבלים דילגו על החדר שבה שהה וחייו ניצלו בנס. שירת במשך כ-40 שנים במשטרה, ופרש לגמלאות בחודש פברואר 2022.

תגיות:פיגוענרצחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה