חדשות בארץ

"יש נושא שממנו לא תגיע לנתניהו?": העימות בין עמית סגל לבן כספית

השניים התווכחו באולפן "פגוש את העיתונות", במהלך ראיון עם אהוד אולמרט. כספית אמר: "יש נושא שממנו לא תגיע להתנתקות?". סגל השיב: "יש דבר אחד בעולם הזה שלא ייגמר בביבי באמצע מלחמה?"

  • ז' חשון התשפ"ד
(צילומים: משה שי / פלאש 90)(צילומים: משה שי / פלאש 90)
אא

מגישי "פגוש את העיתונות", עמית סגל ובן כספית, נקלעו אמש (מוצ"ש) לוויכוח בנושא ראש הממשלה וההתנתקות. השניים זימנו לאולפן את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. סגל אמר לאולמרט: "יש פיל בחדר - הנסיגה מגוש קטיף. אתה אמרת במאי 2004 'האיום הכי משמעותי של מתנגדי ההתנתקות הוא שאם ניסוג באופן חד צדדי זו תהיה רוח גבית לטרור. כמה עוד יכול להתגבר הטרור ביחס למה שכבר יש שם'".

אולמרט השיב כי "מדינת ישראל מ-2009 החליטה לשתף פעולה עם החמאס במקום לשתף פעולה עם הרשות הפלסטינית. ראש ממשלת ישראל החליט להעדיף את החמאס ולא לנהל משא ומתן עם מי שאפשר היה לנהל איתו משא ומתן. עמית, אתה מעורר קצת גיחוך, כשאתה מנסה לרוץ 18 שנה אחורה ולהתווכח על מה שגרם למה שקרה, כאשר לפנינו ניצבת מציאות של הפקרות, של חוסר יכולת ניהול, של העדפת החמאס, הרוצחים המטונפים האלה. ואתה משווה את ראש הרשות הפלסטינית שברגע זה משתפים פעולה עם כוחות הביטחון שלנו. אתה מתעלם מהעובדה שממשלת ישראל שיתפה פעולה עם החמאס במשך כל השנים האלה. לא נלחמה בו, לא נאבקה בו, לא עשתה את מה שצריך, גילתה ריפיון וחולשה עד שהגענו למשבר".

מיד לאחר מכן, בן כספית הזכיר את המחבלים ששוחררו בעסקת שליט על ידי נתניהו. לאחר תום הריאיון עם אולמרט, שאל כספית את סגל: "יש נושא שממנו לא תגיע להתנתקות?". סגל השיב: "יש נושא שממנו לא תגיע לביבי? יש דבר אחד בעולם הזה שלא ייגמר בביבי באמצע מלחמה?". כספית לא נשאר חייב ואמר לו: "בתוכך פנימה, אתה יודע שצדקתי כל השנים על נתניהו. אתה יודע את זה כמו שאתה יודע שאנחנו נמצאים בנווה אילן. אתה יודע שאמרתי שזה ייגמר באסון, ואנחנו בתוך האסון, ואתה יודע מי האחראי על האסון. ואתה יודע איך זה מתנהל. אתה יודע מי מקבל את ההחלטות. אתה יודע את כל הדברים האלה. ידעת את כל הדברים האלה ולא עשית עם זה כלום. עם כל הכבוד להתנתקות. וביבי גם הצביע ארבע פעמים בעד ההתנתקות. ארבע פעמים!".

סגל כעס וענה: "אני חושב שבתוכך פנימה, אתה צריך להתבייש, על זה שכעיתונאי קידמת את ההתנתקות ואת הנסיגות". כספית השיב: "קודם כל, לא קידמתי כלום". סגל אמר: "קידמת באבו אבוה". כספית אמר: "זכותי הייתה לחשוב ולטעות שצריך לצאת. אני יכול לתת לך את זה בכתב, רק תניח לנו". סגל סיכם: "הו הנה, סוף סוף".

תגיות:בן כספיתעמית סגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה