חדשות בארץ

אושרו התקנות לשעת חירום: ייסגרו גופי שידור הפוגעים בביטחון המדינה

בהנחיית ראש הממשלה ושר התקשורת, בתמיכת גורמי הביטחון ובתיאום עם היועצת המשפטית לממשלה, ערוץ אל-ג'זירה לא יפעל מישראל

משרדי אל ג'זירה בישראל (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)     משרדי אל ג'זירה בישראל (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)     
אא

הממשלה אישרה היום (שישי) את התקנות לשעת חירום, שיאפשרו לה בין היתר להורות על סגירת גופי שידור שפוגעים בביטחון המדינה. בהנחיית ראש הממשלה ושר התקשורת, בתמיכת גורמי הביטחון ובתיאום עם היועצת המשפטית לממשלה, ערוץ אל-ג'זירה לא ישדר מישראל.

שר התקשורת שלמה קרעי, שהוביל את המהלך, מסר לאחר האישור: "ישראל במלחמה. ביבשה, באוויר, בים ובתודעה. לא נאפשר בשום אופן שידורים הגורמים לפגיעה בביטחון המדינה. התקנות שהממשלה אישרה יאפשרו לנו לסגור ערוצים, להחרים ציוד ולשלול תעודות עיתונאי, של כאלו הפוגעים בביטחון המדינה בשעת המלחמה. שידורי וכתבי ערוץ אל-ג'זירה מהווים שידורי הסתה נגד ישראל, משרתים את חמאס-דאע"ש וארגוני הטרור, בתעמולה ובעידוד אלימות כנגד ישראל, ובכך פוגעים באופן ממשי בביטחון המדינה".

כזכור, כל גורמי הביטחון תמכו בסגירת אל-ג'זירה והציגו הוכחות כי הרשת מסייעת לאויב, משדרת תעמולה בשירות החמאס בערבית ובאנגלית לצופים בכל העולם, ואף מעבירה מידע רגיש לאויבינו.

היועמש"ית, גלי בהרב מיארה, שקיבלה את חוות הדעת התומכות, בחנה את כל ההיבטים המשפטיים הנדרשים והגיעה עם משרד התקשורת להבנה על סגירת הערוץ. עם אישור הממשלה, הצו להפסקת השידורים, סגירת משרדי הערוץ ותפיסת הציוד, ייחתם על ידי שר התקשורת וייצא לפועל באופן מיידי.

תגיות:מלחמהאל ג'זירהתקנות לשעת חירום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה