חדשות בארץ

1,400 נרצחים; נמשכים החיפושים בעוטף אחר גופות

גורמי הביטחון ומשרד הבריאות עדכנו היום את נתוני הנרצחים והנפגעים. ההערכה היא שישנן עוד גופות בשטחים שסביב יישובי העוטף

חיפושים בעוטף (צילום: דוברות יכ"ל)חיפושים בעוטף (צילום: דוברות יכ"ל)
אא

(עדכון: 15:48)

גורמי הביטחון ומשרד הבריאות פרסמו היום (שישי) נתונים מעודכנים על מספר הנרצחים והנפגעים מאז החלה המלחמה. בנוסף אישרו הגורמים, כי נמשכים החיפושים אחר גופות בשטחים פתוחים שסביב יישובי העוטף. היום נמצאו מספר גופות של ישראלים בסמוך לגדר של אחד מיישובי העוטף.

על פי הנתונים, כ-1,400 נרצחו מאז תחילת המלחמה. נתון זה כולל 306 חללי צה"ל, 57 חללי משטרת ישראל ועשרה חללי שירות הביטחון הכללי. מתוך כאלף גופות שהובאו למחנה שורה ברמלה, זוהו עד היום 758 גופות, שהן כ-75 אחוז מהאזרחים אשר נרצחו במערכה וגופותיהם הובאו לזיהוי במחנה. עד כה הועברו לקבורה 655 נרצחים.

כלבני יכ"ל, יחידת הכלבנים לישראל, ביחד עם יחידות שונות של צה"ל העוסקות בתחום חיפוש ואיתור נעדרים, המשיכו בחיפושים נרחבים בעומק השטח והסבך, תוך הפעלת מיטב האמצעים ובהכוונת כלבי הרחה מיוחדים. השבוע אותרו בשטח כמה עשרות גופות, ונבדק האם מדובר בגופות של אזרחים ישראלים או בגופות מחבלים.

משרד הבריאות עדכן על 301 פצועים המאושפזים בבתי החולים, מהם 48 במצב קשה, 173 בינוני ו-80 קל. עד כה פונו לבתי החולים 4,834 פצועים, מהם: 12 אנוש, 280 קשה, 771 בינוני, 3,363 קל, 252 חרדה  ו-156 בהערכה רפואית.

תגיות:מלחמהנפגעים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה