חדשות בארץ

זוהתה גופת בנו של ראש מועצת שער הנגב הי"ד; גופותיהם של 742 נרצחים זוהו עד כה

גופתו של ניצן ליבשטיין הי"ד, בן 19, שנחשב נעדר, וייטמן מחר לצד אביו, אותרה בדירתו בקיבוץ כפר עזה והליך הזיהוי הושלם היום. המשטרה עדכנה כי 642 מהנרצחים שוחררו לקבורה

ההרס בכפר עזה (צילום: Edi Israel/Flash90)ההרס בכפר עזה (צילום: Edi Israel/Flash90)
אא

גופתו של ניצן ליבשטיין, בן 19, בנו של אופיר ליבשטיין הי"ד, ראש מועצת שער הנגב שנרצח בתחילת המלחמה, זוהתה היום (חמישי). הלווייתו תערך מחר בשעה 14:00 בבית העלמין באבן יהודה. הוא ייטמן לצד אביו, שהובא למנוחות אתמול.

ניצן הי"ד נרצח בדירתו בקיבוץ על ידי מחבלים. עם פינוי האזרחים, כעבור שעות ארוכות, לאחר שחולצו על ידי כוחות צה"ל, הוא נחשב כנעדר, שכן גופתו לא אותרה תחילה, ורק אחר כך נמצאה וחולצה. היום זוהתה הגופה סופית.

אנשי הרבנות הצבאית והמשטרתית ממשיכים במלאכת זיהוי גופות האזרחים שנרצחו. מתוך כאלף גופות שהובאו למחנה שורה שליד רמלה, זוהו עד היום 742. עד כה הועברו לקבורה 645 חללים.

הנתון הזה לא כולל 303 חללי צה"ל, שהליך זיהויים הוא נפרד, 57 שוטרים ועשרה אנשי שב"כ.

משרד הבריאות עדכן היום על 309 פצועים המאושפזים עדיין במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ. מצבם של 80 קשה מוגדר קשה, 159 במצב בינוני ו-70 מוגדרים פצועים קל.

מאז תחילת המלחמה פונו לבתי החולים 4,629 פצועים, מהם: 12 אנוש, 279 קשה, 764 בינוני, 3,188 קל, 239 חרדה ו-145 להערכה רפואית.

תגיות:מלחמהחלליםניצן ליבשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה