חדשות בארץ

סיכול ממוקד: חברת בלשכה המדינית של החמאס חוסלה בתקיפת צה"ל

הפלסטינים דיווחו על חיסולה של ג'מילה א-שאנטי, אלמנתו של בכיר החמאס, עבד אלעזיז רנטיסי, שחוסל על ידי ישראל בשנת 2004. הייתה חברה בלשכה המדינית של החמאס ותמכה בפעילות טרור כלפי ישראלים

תקיפה בעזה (צילום: Atia Mohammed/Flash90)תקיפה בעזה (צילום: Atia Mohammed/Flash90)
אא

(עדכון: 12:50)

הפלסטינים דיווחו היום (חמישי) על סיכול ממוקד ברצועה של ג'מילה א-שאנטי, אלמנתו של בכיר החמאס עבד אלעזיז רנטיסי, ממייסדי החמאס ומי שחוסל על ידי ישראל בשנת 2004.

א-שאנטי, בת 68, הייתה חברה בלשכה המדינית של החמאס ובעבר גם חברת הפרלמנט הפלסטיני. היא נחשבה למייסדת ארגון הנשים של חמאס, ותמכה בפעולות טרור של נשים נגד ישראלים.

 בצהריים דווח בעזה על חיסולו של ג'יהאד מוהייזן, מפקד כוחות הביטחון הלאומי ברצועת עזה, בתקיפת כוחותינו בשכונת שייח' רדואן.

מוקדם יותר מסר צה"ל על חיסולו של ראפת חרב חסין אבו הלאל, ראש הזרוע הצבאית של "ועדות ההתנגדות העממית" ברפיח. "ועדות ההתנגדות" נחשב לארגון חסות של חיזבאללה ברצועה. חיסולו ארע לפנות בוקר, בפגיעת טיל בביתו במגדל אל-מסרי ברפיח.

צה"ל ממשיך במעצר אנשי חמאס ביו"ש

כוחות הביטחון ממשיכים לבצע פעילות מעצרים של אנשי חמאס ביו"ש, ועד כה נעצרו למעלה מ-400 חברי ארגון הטרור. על פי דיווח פלסטיני, הלילה נעצר בביתוניא השייח' חסן יוסוף, מבכירי אנשי החמאס ברשות הפלסטינית ומי שנחשב למנהיג הרוחני של הארגון ביו"ש. יוסוף הוא ממייסדי החמאס ואביו של מסעב, שהיה סוכן שב"כ וכיום מתגורר בארה"ב ומרצה בעד ישראל ונגד החמאס והרשות הפלסטינית. האב הצהיר בעבר כי אינו מכיר יותר בבנו, המוגדר על ידו כ"בוגד".

השייח' יוסוף ריצה בעבר, במצטבר, כ-17 שנות מאסר בכלא הישראלי וב-1992 גורש ללבנון. הוא הורשה בהמשך לחזור, ולכאורה הצהיר כי הוא תומך במשא ומתן עם ישראל. ב־2006 נבחר למועצה המחוקקת הפלסטינית, מטעם החמאס.

עד כה נעצרו מתחילת המלחמה 524 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים. למעלה מ-330 משויכים לארגון הטרור חמאס. לוחמי צה"ל החרימו מעל ל-50 אמצעי לחימה.

 

תגיות:עזהחיסול ממוקד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה