חדשות בארץ

הסבתא כרמלה ונכדתה נויה נרצחו, חמישה מבני המשפחה נעדרים

הסבתא, תושבת ניר עוז, לא שרדה את המתקפה האכזרית של חמאס, וכמוה גם הנכדה, ילדה בת 13 עם אוטיזם. מעיין אדם פרסמה הקלטת שיחה של אחותה מפל הי"ד לפני הרצח. המטרה: "לחזק את כוחותינו"

  • ד' חשון התשפ"ד
(צילום: עדי ישראל / פלאש 90)(צילום: עדי ישראל / פלאש 90)
אא

במשך שבוע וחצי האמינו בני משפחות דן וקלדרון שנויה דן הי"ד, ילדה בת 13 עם אוטיזם מקיבוץ כיסופים, וסבתה כרמלה (80) הי"ד, תושבת ניר עוז, שרדו את המתקפה האכזרית של חמאס ונחטפו לעזה. אמש (רביעי) נודע להם שגופותיהן זוהו.

בנוסף לשתיים, חמישה מבני המשפחה נעדרים מאז המתקפה. פרט לכרמלה ונויה, גם עפר קלדרון (50), הגרוש של גלית (אמה של נויה), בתו סהר קלדרון (16) ובנו ארז (12) עדיין נעדרים. כעת מקווים בני המשפחה שהם יחזרו בחיים מהשבי. "היום היה יום קשה. כל מיני סיבות, כל מיני תחושות, הרבה דמעות, הרבה שיחות. בסיום היום הגיעו בשורות קשות, כאלה שקיוונו לא לקבל. כרמלה דן, נויה דן כבר לא איתנו. יהי זכרן לאהבה. ממשיכים להילחם להביא את עופר, סהר וארז הביתה", כתבה שרון קלדרון. נועם דן, אחייניתה של כרמלה, כתבה בעמוד פייסבוק שלה: "זה עתה התחוור לנו שבנות משפחתנו האהובות נויה וכרמלה אינן בין החיים. אנחנו בכאב גדול. יש לנו במשפחה עוד שלוש נשמות להציל (ובמדינה – כמות עצומה), אז מחר נמשיך. תודה על החיבוק. מליבנו השותת מכאב והכרת תודה".

המתקפה האכזרית של חמאס גבתה את חייהם של 1,400 נרצחים וחללים. המגישה מעיין אדם, שאיבדה את אחותה מפל הי"ד במסע הטבח ברעים, מפרסמת כעת הקלטה קצרה של שיחה עם אביה, רגע לפני הטבח שבוצע במקום שבו נרצחה.

"לכל הכוחות, לכל היחידות והחילות, משתפת איתכם בקושי רב את צוואתה של מפל מהמסתור בו נרצחה: מקום בטוח. מקווה שיחזק אתכם ושהיא תהיה רוח במפרשים שלכם", כתבה מעיין. בשיחה נשמעת מפל כשהיא זועקת לאביה בלחש: "אבא", כשהוא שואל: "את בסדר, מפל?". מפל נשמעת בוכה ואביה התחנן: "מפלי, רק תגידי לי אם את במקום בטוח. אני מבין שעברת משהו נוראי". מפל משיבה: "לא, לא, לא, לא. ביי", וכך מסתיימת השיחה. מיד לאחר מכן, היא נרצחה.

 

תגיות:מחלמת חרבות ברזלקיבוץ כיסופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה