חדשות בארץ

לאחר שהעלה פוסט התומך בחמאס: הודח מנהל מחלקת טיפול נמרץ לב בבית החולים השרון

הנהלת המרכז הרפואי הודיעה כי ד"ר עבד סמארה הודח מתפקידו, לאחר ששיבח בפייסבוק את ארגון הטרור. תלונה הועברה גם למשטרה, שממשיכה במעצרי מסיתים ברחבי הארץ

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הנהלת המרכז הרפואי "השרון" הודיעה היום (חמישי) על הגשת תלונה במשטרה כנגד ד"ר עבד סמארה, מנהל מחלקת טיפול נמרץ לב, בעקבות פרסום פוסטים בפייסבוק המשבחים את הטבח המזעזע שביצעו מחבלי החמאס בעוטף עזה. נזכיר כי אמש הודח הרופא הבכיר מתפקידו.

ההחלטה להדיחו הגיע לאחר שאנשי צוות ומטופלים העבירו לבית החולים תיעוד של פוסטים בפייסבוק, בהם אחד בו הרופא החליף את תמונת הפרופיל שלו לדגל חמאס, ואף כתב כי "אויבי השאהידים מול אללה ביום תחיית המתים ועם אללה נפגשים המתנגדים".

מבית החולים נמסר כי "בעקבות תלונות שהתקבלו לגבי פרסום של רופא מבית חולים השרון בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו, אשר לכאורה תומך בטרור, הוצא הרופא באופן מיידי מהעבודה, והנהלת בית החולים הגישה במקביל תלונה במשטרה".

סמארה הגיב בפוסט להחלטה וטען כי לא תמך בטרור. לדבריו, "רץ כעת ברשת שאני פרסמתי פוסט תומך חמאס/דאע"ש. להבהרה, התמונה עם הכיתוב של 'אין אלוהים מלבד אללה ומוחמד הוא שליח שלו', אינה קשורה לתקופה הקשה שעוברים עכשיו. מדובר בתמונה מלפני שנתיים ואין משמעותה שאני תומך פעולות טרור. אני מוסלמי וזו המצבה הראשונה באסלאם. כל שמכיר אותי יודע טוב, לא תמכתי, לא תומך ולא אתמוך בפעולות טרור, או כל מה שמביא לקיפוח חיי חפים מפשע. כל חיי ביליתי עם חברים יהודים, שמכירים אותי טוב, הצלתי ואמשיך להציל חיי אדם כי זו השליחות שאני מאמין בה".

 

המשטרה ממשיכה במעצרי מסיתים

משטרת ישראל עיכבה מאז תחילת המלחמה לחקירה למעלה מ-180 אזרחים ערבים ישראלים, וחמישה יהודים, אשר פרסמו דברי שבח ותמיכה בטרור, או קראו לפגוע ביהודים ובחיילי צה"ל. בין העצורים מספר חברי צוות רפואי, העובדים ברחבי הארץ, ביניהם אחות מבית החולים בני ציון בחיפה, אחות במרכז רפואי בילינסון ורופא מהדסה, תושב חברון.

המרכז הרפואי בני ציון בחיפה מסר "הנהלת המרכז הרפואי בני ציון מביעה זעזוע ורואה בחומרה רבה את הדברים המיוחסים לאחות באחת ממחלקות ביה"ח ומגנה בתוקף את דבריה. הנהלת המרכז הרפואי תנקוט בכל הצעדים המשמעתיים הנדרשים נגדה, בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים בעיריית חיפה ומשרד הבריאות, עד לביצוע שימוע לבחינת הפסקת העסקתה בבית החולים, כנדרש על פי חוק".

מבית החולים בילינסון נמסר: "בעקבות תלונות של צוות בית החולים על אחות במחלקה שפרסמה פוסטים ברשת חברתית שתומכים בטרור, האחות זומנה לשימוע והושעתה מיידית מעבודתה. הנהלת בית החולים הגישה תלונה במשטרה. הנהלת בילינסון מוקיעה התנהגות זו ותגלה אפס סובלנות לאירועים מסוג זה".

יש לציין כי כ-80 מהנחקרים נעצרו, ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדם כתבי אישום. מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, התייחס לנושא ואמר: "שיידע כל מי שיסית נגד מדינת ישראל, סמלי השלטון שלה, נבחריה, חייליה ושוטריה כי משטרת ישראל תנקוט נגדו ביד קשה באפס סובלנות".

תגיות:משטרההסתה לטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה