חדשות בארץ

צה"ל חיסל את ראש הזרוע הצבאית של "ועדות ההתנגדות העממית" ברפיח

דובר צה"ל מסר, כי ביממה האחרונה הושמדו מאות תשתיות טרור של חמאס. צה"ל תקף בשעות האחרונות מטרות צבאיות של חיזבאללה במרחב הגבול עם לבנון

  • ד' חשון התשפ"ד
(צילום: Atia Mohammed/Flash90)(צילום: Atia Mohammed/Flash90)
אא

(קרדיט: דובר צה"ל)

מטוסי קרב של צה"ל, בהכוונת מידע מודיעיני של השב"כ, חיסלו במהלך היממה האחרונה את ראש הזרוע הצבאית של ארגון הטרור "ועדות ההתנגדות העממית" ברפיח, ראפת חרב חסין אבו הלאל.

דובר צה"ל מסר הבוקר (חמישי), כי ביממה האחרונה הושמדו מאות תשתיות טרור של חמאס, מתוכן עשרות בשכונת ס'געיה. התשתיות שהותקפו כוללות עמדות שיגור טילי נ"ט, פירי מנהרות, תשתיות מודיעין, חמ"לים מבצעיים ומפקדות נוספות.

כמו כן, הותקפו עשרות עמדות שיגור טילי מרגמות שרובן הושמדו באופן מיידי לאחר ביצוע שיגור לעבר ישראל. במהלך הלחימה חוסלו שורת פעילים המשתייכים לכוח הנח'בה של חמאס, שהוביל את הטבח ביישובי עוטף עזה; ומעל לעשרה מחבלים חוסלו בתקיפה ממוקדת של מטוסי קרב.

(קרדיט: דובר צה"ל)

במקביל, תקף צה"ל בשעות האחרונות מטרות צבאיות של חיזבאללה במרחב הגבול עם לבנון. בין היתר, הותקפת עמדת תצפית לכיוון הים ממנה שוגר ירי נ"ט לעבר ראש הנקרה אתמול. התקיפות בוצעו בתגובה לאירועי הירי לעבר ישראל ביממה האחרונה. אתמול חוסלה חוליית המחבלים ששיגרה פצצות מרגמה במרחב תורמוס שבגבול לבנון.

(קרדיט: דובר צה"ל)

תגיות:מלחמהעזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה