חדשות בארץ

צה"ל: אנו מזהים עלייה בשיגורים כושלים מהרצועה

חצי יממה לאחר השיגור הכושל של הטיל ששיגרו מחבלי הג'יהאד האיסלאמי, אשר פגע בבית חולי בעזה, ואחרי ההוכחות שצה"ל סיפק, מתפרסמים נתונים על עשרות שיגורים הכושלים

שיגור טילים מעזה (צילום: דובר צה"ל)שיגור טילים מעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(עדכון: 20:36)

צה"ל מדווח היום (רביעי) על כי ישנה מגמת עלייה בשיגורים הכושלים מרצועת עזה. כמו כן, ארגון הטרור חמאס ממשיך להציב את אזרחי רצועת עזה כמגן אנושי, ולהשתמש במתחמים אזרחים רגישים לשימושים צבאיים.

על פי הנתונים שהציג היום צה"ל, בתחילת הלחימה כחמישה אחוזים מהטילים והרקטות ששיגרו ארגוני הטרור נפלו בשטח הרצועה. אתמול עומד נתון זה על כמעט 13 אחוזים. מדובר בעשרות רקטות וטילים שפגעו כמעט בכל מקום ברצועה. לא מן הנמנע שחלק מהטילים גרמו לאבדות בקרב אזרחים בעזה. דובר צה"ל הוסיף כי מתחילת המלחמה ארגוני הטרור ביצעו 450 שיגורים כושלים, וגרמו למות אזרחים בעזה.

הנתונים מתפרסמים כחצי יממה לאחר השיגור הכושל שביצע הג'יהאד האיסלאמי, אשר פגע בבית חולים עזתי, והוביל את החמאס לפרסם כי מדובר בתקיפה ישראלית. צה"ל כבר סיפק הוכחות שלא הייתה תקיפה כלשהיא על בית החולים.

על פי דובר צה"ל, מתחילת הלחימה, ארגון הטרור חמאס משגר מטחי רקטות על בסיס קבוע ומשתמש במתחמים אזרחים רגישים לשימושים צבאיים. השיגורים מתבצעים ממתחמים הצמודים למבנים המכילים אוכלוסיות אזרחיות כגון בתי חולים, בתי ספר של האו״ם, מסגדים, מסעדות, מבנים דיפלומטיים ובתי מלון.

"ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האסלאמי הפלסטיני יורים ללא הבחנה לעבר ישראל ופוגעים גם בתושבי רצועת עזה. ביממה האחרונה חלה עלייה בכמות השיגורים הכושלים שפגעו בשטח הרצועה. בתוך כך, ארגון הטרור חמאס ממשיך להשתמש בתושבי רצועת עזה כמגן אנושי, ולא מהסס לסכן את חייהם כדי להסוות את תקיפותיו".

תגיות:עזהשיגור טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה