חדשות בארץ

הרמטכ"ל: "זו מלחמה על הבית. אם חיזבאללה יעשה את הטעות ויתקוף – הוא יושמד"

רב-אלוף הרצי הלוי נפגש עם מפקדי חטיבות בפיקוד הצפון והצהיר: "אנחנו פועלים על פי הערכים, אבל מתאימים אותם לאכזריות ולטירוף שהאויב הכניס לתוך המערכה הזאת". ראש הממשלה ללוחמי סיירת מטכ"ל: "כל המדינה עומדת מאחוריכם. הקרב הזה יתנהל בעוצמה אדירה בימים הקרובים"

  • ב' חשון התשפ"ד
(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, נפגש היום (שלישי) עם מפקדי חטיבות בפיקוד הצפון, יחד עם מפקד פיקוד הצפון, ומפקד עוצבת הגליל.

בדבריו למפקדים אמר הלוי: "כל אחד הולך לעשות הכל, כולל סיכון חיים – כי זו ממש מלחמה על הבית. מלחמה על האזרחים, על הריבונות שלנו, על ההרתעה שלנו, על הקיום קדימה. ולכן עושים הכל".

הלוי הוסיף ושיגר מסר מאיים לעבר חיזבאללה: "אנחנו צריכים להגיע לזה שבכל מפגש יהיה ניצחון. אם חיזבאללה עושה את הטעות הזאת ותוקף – השמדה, השמדה, השמדה", הצהיר הלוי. "לא זנחנו את הערכים. אנחנו פועלים על פי הערכים, אבל אנחנו מתאימים אותם לאכזריות ולטירוף שהאויב הכניס לתוך המערכה הזאת".

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום בבסיס יחידת סיירת מטכ"ל בדרום הארץ. במהלך הביקור הוא קיבל סקירה ממפקד סיירת מטכ"ל על פעילות היחידה בזמן המלחמה עד כה ועל פעולות ההמשך. בנוסף, שוחח נתניהו עם הלוחמים וניחם אותם על אובדן חבריהם ליחידה.

"כל המדינה עומדת מאחוריכם, ואתם עומדים אחד בשביל השני", אמר נתניהו ללוחמים. "אני יודע שנעשה יחד את הדבר הנכון. זה ייקח זמן אבל בסוף זה בחזית, זה בקרב, והקרב הזה יתנהל בעוצמה אדירה בימים הקרובים. אני רוצה שתדעו שאנחנו סומכים עליכם, מאמינים בכם, תומכים בכם ואני יודע שתעשו את העבודה. כל הכבוד לכם".

תגיות:הרצי הלויבנימין נתניהוצה"לחרבות ברזלמלחמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה